Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ica Maxi fungerar rätt bra precis när dom öppnar. Brukar vara jag, ett par pensionärer och lite byggarbetare. Klarar inte av att handla där på eftermiddagarna/kvällarna, då får jag mentalt sammanbrott...Här i Linköping är ICA Maxi ganska hemsk i stresspåslag, så jag väljer hellre andra.
Jo på sätt och vis. Alla Ica är är under samma flagg men är uppdelat i olika sektioner som styrs separat. Maxi är störst, sen kommer Kvantum, sen Supermarket och till sist Ica Nära som är minst.Är Ica maxi samma som Ica?
Jo på sätt och vis. Alla Ica är är under samma flagg men är uppdelat i olika sektioner som styrs separat. Maxi är störst, sen kommer Kvantum, sen Supermarket och till sist Ica Nära som är minst.
Ica Maxi fungerar rätt bra precis när dom öppnar. Brukar vara jag, ett par pensionärer och lite byggarbetare. Klarar inte av att handla där på eftermiddagarna/kvällarna, då får jag mentalt sammanbrott...
MEN i PROs prisjämförelseundersökningar är faktiskt min närmaste Ica Nära butik billigast i stan så det är oftast där jag handlar.
Hos oss brukar Ica Maxi oftast ligga i topp före min "lokala" Ica och sedan ett antal andra för att näst sist i listan kommer Coop med Konsum på sista plats. Så det var lite kul att närbutiken här hemma blivit billigast den här gången. Ofta tycker jag att priserna är ung likadana på bägge ICA m vissa avvikelser - dock har ju inte närbutiken precis allt som jag vill ha.Nu vet jag inte hur deras undersökningar funkar generellt, men de som sker i min hemmastad måste gå till på ett underligt sätt.
I deras undersökningar har Coop flera år i rad blivit den billigaste butiken, men det kan liksom omöjligt stämma. Coop är alltid dyrare eller i vissa fall lika dyra på de varor jag köper där (om det inte är något extrapris) jämfört med Ica Maxi, för att inte tala om jämfört mot Lidl och Netto.
Hos oss brukar Ica Maxi oftast ligga i topp före min "lokala" Ica och sedan ett antal andra för att näst sist i listan kommer Coop med Konsum på sista plats. Så det var lite kul att närbutiken här hemma blivit billigast den här gången. Ofta tycker jag att priserna är ung likadana på bägge ICA m vissa avvikelser - dock har ju inte närbutiken precis allt som jag vill ha.
Tillägger sedan att när jag storhandlar gör jag det alltid på Maxi - älskar självscanningen och att "allt" finns. Men småhandling och kompletteringshandling sker alltid på ICA Nära.
Har aldrig provat självscanning och har heller ingen lust att göra det - alls. Tycker det funkar utmärkt att göra på traditionellt vis och slippa behöva packa upp allt efter att man omsorgsfullt packat ned det.
(Omodern gammal gubbe :-))
Varför behöver packa upp allt?Har aldrig provat självscanning och har heller ingen lust att göra det - alls. Tycker det funkar utmärkt att göra på traditionellt vis och slippa behöva packa upp allt efter att man omsorgsfullt packat ned det.
(Omodern gammal gubbe :-))