Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja som rubriken lyder - är risotto ett fungerande tillbehör smakmässigt till tjälknöl? Tänker mig i sånt fall en risotto med trattisar...
Svar
6
· Visningar
1 956
Senast: Squie
·
Äldre Jag har ett litet problem. Jag vill väldigt gärna ge min storebror tre kycklingar, men det är så långt till honom, ca 70 mil. Om jag...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Skjøldur
·
Äldre Jag har en sådant fruktansvärt irriterande problem med att hitta BHar som passar. Finns det några vettiga butiker i Stockholmsområdet...
Svar
14
· Visningar
1 246
Senast: Hedinn
·
Äldre Är det någon här som fått göra ett drogtest? Tydligen ska jag göra ett i samband med besök till företagshälsan. En kollega som hade...
2 3
Svar
55
· Visningar
18 406
Senast: Amha
·
Äldre Ska i morgon bege mig till Haninge och har bokat fel busslinje, måste alltså köpa den på väg.... Kikade nu in på Reskassan och blir...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 489
Senast: Texaz
·
Äldre Funderar på att köpa mig en messengerbag och blev väldigt förtjust i den på bilden, men den är för liten eftersom jag har en dator på 15...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Tassetass
·
Äldre Finns det någon som beställt därifrån någon gång? Hur är storlekarna?
Svar
6
· Visningar
715
Senast: nyponros
·
Äldre Jag provar igen med min fråga- någon bukefalist som varit i Puerto Rico (i Karibien, inte Kanarieöarna) och som vill dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: aemaria
·
Äldre Har en förpackning fast tvål producerad 2010. Det står inget bäst före, bara en symbol som visar att öppnad förpackning håller i 12...
2
Svar
24
· Visningar
11 509
Äldre Ok, kära Bukeorakel, hjälp mig att brainstorma! :bump: Min fina syster fyller 30 år i december, och jag har funderat fram och tillbaka...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Mirre
·
Äldre Jag har äntligen beslutat mig för att ta körkort och jag vet rätt så precis vad jag vill ha som rolig sommarbil, men jag behöver en...
Svar
16
· Visningar
1 219
Senast: Red_Chili
·
Äldre Är det någon bukefalist som ska dit? Tänkte att det vore kul med en miniträff i så fall. :)
Svar
2
· Visningar
399
Äldre Hur är köläget i Stockholm (E4an södergående) nu och närmsta timmen? När lättar morgonrusningen? Ska köra söderut och kan inte bestämma...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 868
Senast: Jeffery
·
  • Låst
Äldre Startar väl en ny tråd eftersom 3:an är fylld. Jag har precis klippt "lilla" gräsmattan så jag ska in i duschen. SÅ skönt att få det...
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
66 677
Äldre Premium Class Tuifly dreamliner Har sökt på nätet och hittat lite men ingen som skrivit nyligen eller om Dreamliner. Vad tyckte ni som...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: Javan
·
Äldre Nu när mörkret och kylan börjar smyga sig på så blir det dags för mysiga middagar med soppa och nybakat bröd. Men, vi har slut på...
2
Svar
32
· Visningar
2 387
Senast: Toxid
·
Äldre Kära Bukeoraklet... Jag är och vill vara grymt ohuslig. Jag tycker inte om och vill inte hålla på och städa flera timmar varje vecka...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: rtf
·
Äldre Sonens pappa lyssnar på dem och därmed även sonen. Jag vägrar lyssna på dem efter att ha läst deras texter :cautious: Men vad säger ni...
Svar
8
· Visningar
2 017
Senast: Mirre
·
Äldre Returnerade varor för 500 kr till IKEA, fick tillbaks 499 kr. :down: Ska jag påpeka det för dem, är ju bara en krona. :wtf: Orka. Gör...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 542
Senast: mandalaki
·
Äldre Någon som har koll på vad som hände där i söndags? Vem demonstrerade mot vad? Skippa snacket om att de j*vla turkarna/PKK-terroristerna...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Uppdateringstråd 30