Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians jag vill också elda i spisen och hänga med regnblöt katt.
Buketräff snart igen? Jag kan medta en dunk vin.
@tanten @Dentaku .... mfl??
Jag hade tagit den rutiga (överst) mest för att mina rosa Jimmy Choo skulle passa till.
Jag är ganska sparsam överlag med både accessoarer och smink så jag har bara tänkt att ha några nätta örhängen och arband. Alla klänningar tänkte jag kombinera med olika rosa koftor i olika nyans och lite finare snitt.Spontant tycker jag den första @Malin L
Men det beror ju mkt på hur du kombinerar med tex kavaj, accessoarer, skor, hår, smink osv!
Jag hade tagit den rutiga (överst) mest för att mina rosa Jimmy Choo skulle passa till.
Det är ju den jag saknar för sjutton ! Just nu har jag packat alla tre och hoppas på en uppenbarelse innan det är dags att åka till vigseln!Och jag hade tagit den eller den blåvita eftersom de varit mest smickrande för min figur.
Alla tre är snygga, @Malin_L , du får gå på magkänsla!
Ja accessoarer och styling är det viktigaste!
Själv har jag införslaffat denna... intalade mig själv att den kommer passa till ALLT! Hahaha kaozz...
Ja accessoarer och styling är det viktigaste!
Själv har jag införslaffat denna... intalade mig själv att den kommer passa till ALLT! Hahaha kaozz...
Jag kan helt klart se den till allt från jeans och T-shirt till slottsgala. Du skulle platsa i alla reportage från galan (på första sidan).
Har du köpt den blå pälsjackan eller behöver du mer övertalan?
Var det det betygssystemet där majoriteten fick 3, en mindre del 2 och 4 och några få 1 och 5?Jag fick 2:a i syslöjd för att "det kanske är lite hårt, men någon måste ju få det...".
Jag varken var eller är något större fan av min syslöjdsfröken. Inte för att jag har någon större talang men jag hade å andra sidan en viss kreativitet med textilier som hon lyckades döda totalt. Nu syr jag på sin höjd i en knapp.
Var det det betygssystemet där majoriteten fick 3, en mindre del 2 och 4 och några få 1 och 5?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Relativa_betyg