athena_arabians
Trådstartare
Alltså... det är sol här fortfarande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm...det där lät gott!Då är det bara att klä på sig för ny färd till ICA. Har lovat göra punchfromage till dessert till knytis i morgom.
Har precis gjort eld i köksspisen det är inte jättekallt inne men lite rått och det blir så mysigt med brasa
Mmmm...det där lät gott!
Hur kommer det sig att efterrätter med alkoholklang på namnet alltid låter så goda? Är det dags att börja oroa sig
Mmmmmm... samma här, och stryker av fästingarna på mina byxor.Ok, nu är det sol och regn samtidigt
Katten har varit ute igen och försöker torka sig på mina ben, igen
Så är det. Dåligt väder är mattes fel. Om katten tjatar och tjatar och tjatar på matte så blir det nog bättre väderIngen storm men pissregn Katterna INTE glada och givetvis sura på matte, vädret är ju mitt fel...
Nä, underkänt fick jag inte. Minns dock inte om jag fick VG eller MVG. Gissar på att jag hade lite vettigare lärare än de din mamma råkade ut för. Helt vrickat att man ska få IG för att man syr "för avancerat"... :SFick du godkänt på betyget? Frågar för att min mamma (som blev handarbetslärare) fick underkänt i syslöjd för att hon sydde för avancerat. Det var ett stående skämt i familjen att hon var nog den enda med underkänt som lyckades ta sig in på både seminariet och Märthaskolan och gå ut med högsta betyg och hedersomnämnande från MS. Som elev fick hon sy en eftermiddagsklänning till prinsessan Sibylla och en aftonklänning till drottning Louise. Det kan man kalla revanch.
Själv har jag just packat upp mina varor och upptäckt att jag glömde äggen och det var därför jag åkte till ICA