Vaknade med halsont och tunga bihålor, alldeles säkert bara för att jag är ledig nu
Lediga dagar är farliga sakerLedig idag!
Härligt regn!
Jag är också ledig idag = ösregn och ruskigt ont i nacken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade med halsont och tunga bihålor, alldeles säkert bara för att jag är ledig nu
Lediga dagar är farliga sakerLedig idag!
Härligt regn!
Hellre det än en truck som det regnar in iDet pissar, det pissar, det pissar ner... och jag har en blöt katt som försöker torka sig på mina ben
Jag ska öva till högskoleprovet. Idag mår jag bra, så siktet är inställt igen på att skriva i oktober
Jag överlevde! Sen fick jag samtal från svärmor som hade en dålig dag... Så nu ska jag baka och plugga för att pigga upp mig...
Kaffe och skitväder. Sitter av tiden tills jag ska hämta sonen i skolan.
Har lite tvätt att bråka med och en diskmaskin att tömma också.
Hänga tvätt är inte så jättekul, men jämfört med att dammsuga ÄLSKAR jag att tvättaVad gäller tvätten: Kill it! Jag HATAR att hänga tvätt
Den ska vikas. Två maskinerHänga tvätt är inte så jättekul, men jämfört med att dammsuga ÄLSKAR jag att tvätta
Letar strutsfjädrar, men vill inte köpa äkta. Någon som vet var det går att få tag i fejkade strutsfjädrar?
Ah, jag lider med dig.Den ska vikas. Två maskiner
Den är iaf buren från tvättstuga till säng nu. Och diskmaskinen tömd liksom kattlådan.
Hänga tvätt är inte så jättekul, men jämfört med att dammsuga ÄLSKAR jag att tvätta
För att det ska vara som dekorationer till en (stor) fest, så det behövs många och alla lär inte komma till användning sen, så det är väl mest en prisfråga. Strutsfjädrar från bra förhållanden = asdyrt. Strutsfjädrar från random säljare på Ebay = jättebilligt men förmodligen tveksamt ur djurens synvinkel. Det är dessutom inte min fest så jag lägger mig inte i budgeten, jag bara hjälper till att leta när jag ändå ligger på soffanVarför inte äkta? Det finns svenska strutsfarmar, bla precis utanför Borlänge.
För att det ska vara som dekorationer till en (stor) fest, så det behövs många och alla lär inte komma till användning sen, så det är väl mest en prisfråga. Strutsfjädrar från bra förhållanden = asdyrt. Strutsfjädrar från random säljare på Ebay = jättebilligt men förmodligen tveksamt ur djurens synvinkel. Det är dessutom inte min fest så jag lägger mig inte i budgeten, jag bara hjälper till att leta när jag ändå ligger på soffan