Jag handlade i en elektronikaffär för ett tag sedan. Köpte något för 99kr och betalade med en hundring. Fick kvittot i handen och tog med mig varan och gick, med känslan av att något inte var som det brukar. Först halvvägs hem kom jag på vad det var, jag hade inte fått någon växel! Det skrattade jag bara åt, det skedde ett misstag och den där kronan kan jag klara mig utan. Inte en chans att jag skulle gå tillbaka.
Jag skulle inte bry mig om det gällde en missad krona vid retur heller, om allting har skötts snyggt. Om butiken sätter sig emot när jag vill returnera en trasig vara där kvitto kan uppvisas och allting, i mina ögon, stämmer och jag får hota med att ta det vidare för att få (i detta fall) byta varan och där personalen har varit otrevlig? Då hade jag nog gått tillbaka faktiskt
Jag skulle inte bry mig om det gällde en missad krona vid retur heller, om allting har skötts snyggt. Om butiken sätter sig emot när jag vill returnera en trasig vara där kvitto kan uppvisas och allting, i mina ögon, stämmer och jag får hota med att ta det vidare för att få (i detta fall) byta varan och där personalen har varit otrevlig? Då hade jag nog gått tillbaka faktiskt