Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag hörde en låt på radion idag som jag tyckte om men knappt kan texten i eller vad den heter. Inte hört den förut men minns att de...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Twihard
·
Äldre Har gjort mig av med min häst och därför sålt alla prylar/utrustning. Fick ihop nätta 32000kr för det + ska sälja sadeln som borde ge ca...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Magiana
·
Äldre Min mamma önskar sig i födelsedagspresent en bra deo, i pop-up-modell. Hon har tidigare använt Rexona Maximum Protection som enligt...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: WBanna
·
Äldre Jag fyller snart år och kommer ha kalas där två diabetiker (typ 2) kommer medverka. Skulle därför vilja bjuda på något fika som även dom...
Svar
14
· Visningar
2 190
Senast: cewe
·
Äldre Oroligheterna i Turkiet verkar bara öka... Tom turistorterna Alanya och Side är drabbade av diverse attentat/tumult. UD avråder att resa...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 754
Senast: mandalaki
·
Äldre Hejsan, kan vi inte tipsa varandra om lite viner här? Jag skulle tycka det var så kul att upptäcka nytt än samma jag alltid köper. T ex...
2
Svar
39
· Visningar
3 766
Äldre Har ni sett klippet på aftonbladet? (Varning för starka bilder) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21351714.ab Jag blir helt...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
13 701
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre EU diskuterar tydligen just nu ett system med handel med flyktingkvoter. D.v.s. att länder kan betala för att slippa ta emot flyktingar...
Svar
9
· Visningar
862
Äldre Sorry om det blir lite rörigt, har inte tänkt över inlägget helt. Jag miste min mamma i slutet av förra året, hon gick bort lugnt och...
Svar
9
· Visningar
1 485
Äldre Om jag skulle vilja se tranorna när dom kommer till våren, hur ska jag tänka då? Boende? Finns det bra hotell nära? Stugby? Mat? Är det...
Svar
14
· Visningar
1 223
Senast: Ramona
·
Äldre Vi har haft fullt upp med allt annat och inte haft en tanke på detta och nu är det panik. Vad har man på sig? Jag har sett filmen och...
Svar
18
· Visningar
8 232
Senast: Trani
·
Äldre Kolasnören till den som vet till 100%.
Svar
17
· Visningar
1 743
Senast: Korven
·
Äldre Borgare är ett jävla pack! I ena andetaget så beskyller man SD för att vara rasistiskt och lovar dyrt och heligt att Sverige minsann ska...
Svar
19
· Visningar
1 449
Senast: Gammeln
·
Äldre Behöver lite tips på bra serier att kolla på när jag jobbar natt. Gillar allt från Breaking bad och True Blood, via MASH till Stolthet &...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 202
Äldre Jag hade tänkt att ordna ett musikquizz/almänn tävling, för en konferens med jobbet om några veckor. Hade tänkt ha film-tema, för då går...
2
Svar
31
· Visningar
11 337
  • Låst
Äldre En tråd för att diskutera aktuella frågor och hur vår Regering jobbar med dem. Inleder med Statsministerns sommartal, som inkluderar en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 586
Senast: Gunnar
·
Äldre Jag minns tre böcker från när jag var liten (tidigt - mitten av 90-talet, men böckerna kan mycket väl vara skrivna vid någon annan...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: Manza
·
Äldre Som gammal hästtjej så har jag inprintat i huvudet att under jakten är man INTE i skogen. Men nu har vi fått "ärva" ett kantarellställe...
Svar
12
· Visningar
923
Senast: Aslan
·
Äldre Snabb fundering ang det här med att andra folkmord ofta hamnar i skymundan jämfört med förintelsen - förintelsen var ju rätt sjukt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 342
Senast: Sleepy
·
Äldre Skulle behöva höra lite från folk med erfarenhet, hur det går till med en bouppteckning? Min pappa avled för ca en månad sedan och vi...
2
Svar
21
· Visningar
1 980
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar