Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver lite tips på bra serier att kolla på när jag jobbar natt. Gillar allt från Breaking bad och True Blood, via MASH till Stolthet & Fördom. Älskar Modern Family! Men har inte orkat sätta mig in i serier som Doctor Who och har lite svårt för serier där kvinnor framställs som dumma får förklädda till barbiedockor.
Tusen tack för alla förslag! Ska kolla in några i slutet på veckan. Har sett några av era förslag så fortsätt gärna komma med idéer. Det behöver inte vara några nya serier heller, är helt okej med lite äldre också.
Behöver lite tips på bra serier att kolla på när jag jobbar natt. Gillar allt från Breaking bad och True Blood, via MASH till Stolthet & Fördom. Älskar Modern Family! Men har inte orkat sätta mig in i serier som Doctor Who och har lite svårt för serier där kvinnor framställs som dumma får förklädda till barbiedockor.
Vilka av förslagen har du sett och vad tyckte du om dessa då? Hjälp oss finjustera rekommendationsinställningarna nu!