Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi har fått förrätt på årets cykelfest och funderar på ostfondue. Vad har man till? Bröd förstår jag och jag kan ju googla men det...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Anna
·
Äldre Min dotter kommer snart hem från utlandet med man och hon ska ha barn i slutet av november. Jag var och tittade på en lägenhet till dom...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 484
Senast: citron
·
Äldre Jag läste den här artikeln och blev ärligt talat illamående...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 932
Senast: Tass
·
Äldre Nu sitter jag eventuellt i en situation att jag behöver ett pendlingskort till Stockholm från Oxelösund. Frågade om pris och lite till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 441
Äldre Ni som kör bil, tänker ni på vad ni gör i trafiken, håller koll på omgivningen osv? Varje dag kör jag bil, det behövs i jobbet. Bara...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 760
Äldre Ni som har hyrt ut er bostadsrätt i andra hand, stötte ni på patrull hos bostadsrättsföreningen? Jag hävdar samboprövning i 1 år med...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Guldaskig
·
Äldre Är det någon som brukar göra det? Mitt nuvarande favorit-te har jag bara hittat i en butik som jag inte alltid kan ta mig till. Alltså...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Görel
·
Äldre Ja, tjänsten som finns på nätet alltså? Använder ni den ofta? Till vad? Känns det smidigt eller krångligt? Själv är jag kluven. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
2 420
Äldre Ni som lyssnar på olika ljudboksappar, vad säger ni; vilken är bäst? Är det olika böcker upplagda på de olika apparna? Annat matnyttigt?
Svar
11
· Visningar
5 898
Senast: Ceta
·
Äldre Hej! Hoppas det finns någon här på buke som kan det här med lagar/ regler/försäkringar. Man brukar kunna räkna med buke. I lördags fick...
Svar
1
· Visningar
1 160
Äldre Älskade Bukefalister, jag skulle behöva er hjälp att bolla en tanke :) Som jag skrev i en tråd tidigare så tar jag examen i januari. Jag...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: Singoalla
·
Äldre Jag har aldrig bytt något alls tidigare så är i en ovan situation. Köpte 3 par trosor och inser efter de två första att par nr tre inte...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Magiana
·
Äldre För ett år sedan bytte jag från iPhone till Galaxy S4 Mini, positivt överraskad och väldigt nöjd. Däremot funderar jag på att byta till...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: Masse
·
Äldre Jag skulle vilja ha lite tips på någon lugn aktivitet i Stockholmsområdet. Förutsättningar: I måndags for jag av min häst och slog...
Svar
13
· Visningar
839
Senast: Mammas
·
Äldre Jag skulle vilja få tag på en person jag såg i vimlet på en konsert jag var på för ett tag sedan. Men hur gör man när man har minimal...
Svar
14
· Visningar
1 760
Senast: Myrten
·
Äldre Jag är nog alldeles för snäll... Men jag var i en inredningsaffär idag och greppade en mässingsananas...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 116
Senast: Rosett
·
Äldre På fredag ska jag för första gången bjuda hem en ny bekantskap på middag, hon är vegan och laktosintolerant och jag vill naturligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
1 941
Senast: zassoo
·
Äldre Nötfärs, sista förbruksningsdag idag, oöppnad förpackning som legat i kylskåpet sen köp - visst borde jag väl kunna skära upp och frysa...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
23 057
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag vet att kraftigare band är bättre, eftersom de fördelar trycket bättre och allt det där. Men jag behöver en bh med smala axelband...
Svar
19
· Visningar
2 355
Senast: Missel
·
Äldre Ja, som rubriken lyder... Köpte ett par svarta jeans som verkar vara som målsökande missiler när det kommer till att fånga damm och...
Svar
17
· Visningar
28 500
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama