Ni kan så mycket spännande! Varför ska vin ligga ner? Vad är skillnaden mellan lagringsvin och vanligt 69-kronorsvin?
För att inte korken ska torka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni kan så mycket spännande! Varför ska vin ligga ner? Vad är skillnaden mellan lagringsvin och vanligt 69-kronorsvin?
Ollonblått.Ett rött omoget vin drar mot blårött,
Ollonblått.
Ollonblått.
Jag är mycket sällan orolig för vin, oavsett färg.Att vinet skiftar i en ollonblå nyans är fullständigt normalt och du kan tryggt smutta på ett glas till din lilla snack bestående av bordssalt dagen efter bäst-före-datumet .
Jag är mycket sällan orolig för vin, oavsett färg.
Låt gå för det.Nja, rosé tycker jag känns lite suspekt
Min sambo såg någon faktafilm av något slag för en tid sedan och blev helt chockad av att det fanns så mycket andra djur som bor i oss när den var slut berättade han att han alltid sett på sig själv som en egen individ, tills då.Finns säkert massor med saker som lever i oss och som vi inte vet ett dugg om än så varför bry sig? Vi är alla en del av ett ekosystem annars så skulle vi dels vara odödliga och dels samlas på hög efter att vi dött eftersom vi aldrig skulle gå i förruttnelse och brytas ned.
En dag ska vi alla dö,,,,,,,,och alla andra dagar ska vi inte dö.
Efter förra årets badplatsrensningar hade jag vin till midsommarfesten. Grannen och jag pimplade och det funkade utmärkt och var ju lagrat långt ner i dyn. Vilka sorter det var hade vi inte den blekaste aning om, men vi blev på pickalurven iallafall.Har den stått upp (med naturkork) hade jag inte velat dricka den