Du får gärna länka information om denna försäkring du talar om.
Nix, det behövs inte uppsåt. Det räcker med oaktsamhet.
Nix, det behövs inte uppsåt. Det räcker med oaktsamhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe, jag tyckte nog att hon kunde betett sig annorlunda, men hon såg kanske sin chans att sälja. Det är en liten butik och jag tror den inte har funnits så länge.
Nope, den kunde ju ha funnits där innan, men iom att locket trillade av och ner i golvet så kändes det troligast att jag orsakat det.
Du kunde fått den till inköpspris. Butiken har säkert lagt på mer än 20%Ja man tycker det? Att de har försäkring?
Det tror jag med, jag hade säkert kunnat "pruta", men skämdes som fan!
Desto större anledning att vara rädd om kunderna...
Eller kunden innan dig, eller under transporten.
Du kunde fått den till inköpspris. Butiken har säkert lagt på mer än 20%
Undrar om min ansvarsförsäkring har hög självrisk.
Nä. Fast då gäller ju ändå inte ansvarsförsäkringen.Brukar du slänga grejer i golvet?
Men fy vilken jobbig situation! Jag menar, jag har knappast 1000kr till övers ifall jag råkar tappa ett lock till en prynadssak i golvet. *kommer i framtiden hålla alla väskor, jackor osv tätt intill kroppen och gå minst 30 cm från hyllor i framtiden när jag besöker butiker*
Ja juste.Glöm inte också, att du inte få ta i grejer, såsom jag gjorde
Ja juste.
Hoppas du får nytta av prydnaden ändå!
Men varför pillar man på saker man ändå inte har för avsikt att köpa? Om man är helt inne på att man inte ska köpa någonting varför öppnar man och pillar?
Gå tillbaka och säg att skadan kan ha funnits innan du tappade den, så du vill lämna tillbaka den
De flesta butiker brukar väl ha en sk. "drulleförsäkring" som täcker sådant?