Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre V deklarerar nu att man kommer att få svårt att samarbeta med MP och S om dessa skärper vilkoren i migrationshanteringen. Samtidigt...
Svar
1
· Visningar
432
Äldre Jag och den "nya" flamman är nu officiella och har blivit bjudna på en något mer fancy kräftskiva med diverse högt uppsatta chefer mfl...
Svar
17
· Visningar
2 429
Senast: Kratus
·
Äldre Läste med växande förtjusning de förslag som FP,s ledare presenterade i DN. Vore det för dessa och enbart dessa så skulle jag nog kunna...
Svar
0
· Visningar
396
Äldre Något luddig rubrik men iaf. Igår snubblade jag över en författares blogg och efter att ha läst den och insett att jag inte delar...
2
Svar
30
· Visningar
2 031
Äldre Var hittar man en snygg klassisk damduffel i bra kvalitet och till ok pris??? De senaste åren har jag dragit runt i yngste sonens...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Piglet
·
Äldre Jag börjar få nog på riktigt nu.. Har bott i Sthlm på Södermalm från jag va 0-20 år ungefär och därefter flyttat runt en hel del...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
18 100
Äldre En fundering. På blocket ser man ofta annonser på raskatter. En del av dom säljs som raskatt utan att vara registrerad någonstans. Mina...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag och min sambo ska gå isär, men jag upptäcker att jag förmodligen kommer få bo i en grotta... Det var fasiken vad hyrespriser har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 451
Senast: Aliide
·
Äldre Om några dagar ska jag på en magnetkameraundersökning av halsryggen och är något nervös hur det ska gå. Lider av lätt klaustrofobi och...
2
Svar
21
· Visningar
4 488
Senast: millan10
·
Äldre Är det bara jag, eller är det någon mer som upplever att väldigt många webbsidor helt plötsligt frågar om man vill acceptera cookies? Är...
2
Svar
34
· Visningar
3 083
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag shoppar alltid på samma ställe, H&M.. Det är väldigt sällan jag shoppar nån annanstans och jag är så otroligt less på det nu. Så...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Rosett
·
Äldre Jag ska ha några kompisar på besök imorgon kväll. Vanligtvis brukar vi fika, men jag har tröttnat på att okynnesäta onyttigheter och...
2
Svar
29
· Visningar
2 714
Senast: miniea
·
Äldre Nån som har koll på SJ? Ungdom 20-25 betyder det att man får åka på de biljetterna fram tills dagen man fyller 25 eller 26?
Svar
3
· Visningar
3 709
Senast: Piek
·
Äldre Jag har i åratal haft en sån jäkla ångest över min kommande pension och det enda sätt jag kan komma på att klara mig då den dagen...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
8 754
Senast: Magiana
·
Äldre Hej. Har fått en värdeavi att lösa in och är lite osäker på kostnaden. Det står "Inlösen kan även göras kostnadsfritt, vid insättning...
2
Svar
34
· Visningar
4 698
Äldre Ska på en utlandsresa och behöver ta in på hotell i Stockholm innan jag kan ta mig hem - flyget landar så sent. Önskar billigt hotell...
Svar
10
· Visningar
1 889
Senast: tott
·
Äldre Tänkte avnjuta den på salta kex, kan meddela att det smakar :yuck:. Har ätit 2 kex och det blev inget bättre :meh:. Vad gör jag med...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Scata
·
Äldre En annan tråd gjorde mig påmind om att jag behöver ta tag i det här med att pensionsspara. Men hur gör man? Hur ska man spara? Hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 600
Äldre Jag och pojkvännen ska på semester i höst och han föreslog att vi skulle åka på en ridresa ("tycker vi ska göra något du gillar")...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Cambrie
·
Äldre Lite kort: Min man - som vanligtvis arbetar hemifrån och samtidigt håller koll på hästarna - ska åka iväg i ungefär en månad. Jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 699
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama