Rädd för magnetkameraundersökning

Usch, vilken jobbig upplevelse! Själv bor jag i ett mindre samhälle där jag oftast blivit bra behandlad av vården. Det var två snälla sköterskor som tog hand om mig. När jag låg på britsen körde de bara in mig med huvudet först för att se hur jag reagerade. När de såg att det gick bra körde de in hela mig. Sen tror jag de la varsin hand om mina vrister som för att visa att vi fortfarande är kvar här. Sedan kollade vi om vi kunde höra varandra. Därefter togs bilderna. Har ingen aning om båda var utanför rummet eller om en stod i närheten hela tiden. När de sedan sa att jag var klar kördes jag ut direkt eftersom den andra sköterskan gått in till mig lite i förväg. Otroligt bra bemötande på den lilla tiden vi träffades!
Hur långt tid tog det?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 228
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 114
Senast: Hermelin
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 101
Senast: mars
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 322
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar