Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Grattis på din 50 års dag! Hoppas att du njuter av din dag. Kraaaam * Jenny *
Svar
13
· Visningar
797
Senast: Texaz
·
Äldre Har fått ett litet problem och nej vi har inget samröre med maffian, inte heller är vi torpeder. Däremot fodrar jag min katt med...
Svar
19
· Visningar
4 412
Äldre Nu är det äntligen gjort. Det är verkligen inte det roligaste, så det blir kanske inte så ofta. Dock hittade jag inga tändhattar i baksätet.
2 3
Svar
52
· Visningar
3 588
Äldre Förmodligen tidernas mest onödiga tråd, men tja, hur gör ni när ni klipper tånaglarna. Jag kan inte klippa stortån med vanliga nagelsax...
Svar
13
· Visningar
4 046
Senast: zingoo
·
Äldre Jag är väldigt nyfiken, eller vetgirig snarare. Jag är medveten om att jag är det på en nivå som det säkert finns en diagnos på. Jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 621
Senast: Rosett
·
Äldre Har en väldigt nära vän som fyller i november. Han ställer upp otroligt mycket, med allt verkligen! Så vill ge något riktigt bra, men...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: Mirre
·
Äldre Fantastiskt vad resurser och forskning kan åstakomma om man vill Kanske det bästa som hände var att några västerlänningar smittades och...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: MJLee
·
Äldre Jaha då var man bjuden på maskerad med temat skogens väsen och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Det känns som att...
2
Svar
23
· Visningar
5 488
Senast: Reville
·
Äldre Jag ska bjuda ett gäng thailändare på middag i morgon och behöver lite tips på tillbehör. Huvudnumret blir hel lax i ugn, de är tydligen...
2
Svar
20
· Visningar
1 804
Senast: labb
·
Svar
0
· Visningar
399
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
281
·
Svar
0
· Visningar
399
·
Svar
0
· Visningar
223
·
Svar
0
· Visningar
321
·
Äldre Titta hit alla insektskunniga! Jag har de senaste dagarna hittat totalt tre små filurer som traskar omkring på väggarna i mitt badrum...
Svar
9
· Visningar
3 904
Senast: Eloise
·
Äldre Resan till Thailand är bokad :banana: Jag älskar verkligen att snorkla och hel den biten, men är ju ett riktigt blindstyre utan mina...
2
Svar
21
· Visningar
3 193
Senast: Vira
·
Äldre Jag har hört att om man dammsuger upp en spindel så dör den. Stämmer det?
2
Svar
23
· Visningar
5 690
Senast: Mineur
·
Äldre Det är jämntjockt grått ute, jag tycker mig höra ett visst muller o hunden beter sig som att det är åska pg, vankar oroligt o kan inte...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: vallhund
·
Äldre Hej Jag och min sambo har varsin Iphone 6, men han har ett problem som jag inte har. Det är att vissa av hans sms kommer från hans...
Svar
4
· Visningar
731
Äldre Eftersom föredömliga Kivik satt upp en snabbladdare så ökar chansen att lämna gården inkl sambo för en semesterdag drastiskt! Vi utgår...
2
Svar
23
· Visningar
2 281
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar