Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre ...att de hittar tillbaks till ägaren? Undrar därför att jag hittade en knippa idag, lämnade in den till polisen. Det var en bricka med...
2
Svar
29
· Visningar
4 289
Senast: LindgrenV
·
Äldre Jag tycker det känns lite bakvänt på något sätt, då jag dagligen i mitt yrke kör lastbil med släp (24 meter) och har inga problem med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 699
Senast: ptr
·
Äldre Som rubriken säger, går det att måla om delar av en vägg utan att måla hela? Min kära katt har nämligen gått lös på en liten "flisa"...
Svar
9
· Visningar
1 338
Senast: Idas
·
Äldre Ni som har (eller ska fylla 30) Hur firade ni eran dag? Jag går från att ena dagen vilja ha en större fest med alla mina vänner...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 252
Senast: pepp
·
Äldre Ny här och nyfiken på er koppling hit? Själv hittade jag hit p.g.a. mitt hästintresse och sedan skilsmässa och flytt tycker jag det är...
2
Svar
39
· Visningar
2 397
Senast: Lupino
·
Äldre Mina föräldrar har ett tag letat lägenhet i Stockholm och verkligen fått känna på det hutlösa marknad detta är. Dom har budat på 5 eller...
2
Svar
38
· Visningar
2 596
Äldre Jag har gått med en krackelerad telefon sedan november förra året och är för snål för att laga den eftersom jag ändå planerar att byta...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: NotlikeI
·
Äldre Förlåt luddig titel, men jag kunde inte komma på någon bättre. Frågan är, varifrån ert huvudsakliga nyhetsflöde kommer, och då tänker...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 128
Senast: Elisha
·
Äldre Jag är väldigt förskonad från så kallade försäljningspartyn, så jag kanske automatiskt är skeptisk på grund av det. Vad är grejen? Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 341
Senast: Snurrfian
·
Äldre Hur svårt ska det vara att avsluta ett abonnemang egentligen? Jag sa upp mitt abonnemang i början av maj och fick en utbetalning av...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Korven
·
Äldre Enligt AB. är det 13 st hittills i juni. Kan inte låta bli att starkt tvivla på detta. Misstänker att de flesta istället har kört ihjäl...
2
Svar
33
· Visningar
2 027
Äldre Funderar på att dra till London och julhandla i slutet av november - början av december. Antar att det finns otroligt många...
2
Svar
21
· Visningar
1 967
Senast: Anna
·
Äldre Yo! Hittat två präktiga exemplar av vad jag tror och en annan påstår är snöbollschampinjon. Men man blir ju lite lätt paranoid så jag...
Svar
14
· Visningar
4 182
Senast: Amha
·
Äldre Läste på internet att det bara är 3 av 10 som besiktar sina bostadsrätter innan dom köper dom. Men att det är något som man bör göra...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Mischmasch
·
Äldre För en vecka sen fick jag en liten vit plutt på insidan av ögonlocket i nederkant av höger öga. Misstänkte att detta var en vagel och...
Svar
1
· Visningar
6 555
Senast: NotlikeI
·
Svar
0
· Visningar
215
Senast: majha
·
Äldre Sambon och jag tittar på resor till Thailand men vi har beslutsångest, buke hjälp oss! :) Blir det verkligen billigare att boka flyg...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Capel
·
Äldre Som alla säkert vet är sverige just nu i världens regnoväder. Imorgon skyfall hela dagen... Har ni nå tips på vad man kan hitta på själv...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Anna-panna
·
Äldre söker ett gott vin på Bag in Box. Dricker sällan vin (blir oftast cider eller en drink) så jag har inte sp bra koll tyvärr. Kriterierna...
Svar
19
· Visningar
1 379
Senast: busigdemon
·
Äldre 4 grova våldtäcker + en pedofelivådtäkt + 3 ordinära våldtäker borde rendera 4+4+4+4år +4 år+2+2+2år alltså 26 år och vilkorlig frigång...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden
  • Senskada pga spark