Jag har inte fyllt 30 än, men ställer mig bredvid @Springsteen och säger att jag inte heller firar mina födelsedagar, sedan flera år tillbaka. Att bli äldre är inte värt att fira i mina ögon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte fyllt 30 än, men ställer mig bredvid @Springsteen och säger att jag inte heller firar mina födelsedagar, sedan flera år tillbaka. Att bli äldre är inte värt att fira i mina ögon.
Jag firade min 30 årsdag i London tillsammans med sambon. Vi shoppade på dagen och åt på fin restaurang på kvällen. Några veckor innan hade jag fest och 5 kamp för närmsta släkten. Egentligen skulle jag velat ha fest för vännerna, men var dels sent ute och dels bor jag så trångt så hade isf fått hitta annan lokal. Tyckte det var härligt att resa iväg!Jag har inte fyllt 30 än, men ställer mig bredvid @Springsteen och säger att jag inte heller firar mina födelsedagar, sedan flera år tillbaka. Att bli äldre är inte värt att fira i mina ögon.
Jag är nog en sån där som inte bryr sig, har inget direkt vännesumgänge längre så det blir väl mest som det brukar lite fika med föräldrarna och sen är det bra. Har ingen ångest över att bli äldre heller, för det är något man blir oavsett om man vill eller inte... :/Ni som har (eller ska fylla 30) Hur firade ni eran dag?
Jag går från att ena dagen vilja ha en större fest med alla mina vänner samlade, till att andra dagen vilja fly ut till stugan och inte bli firad överhuvudtaget.
Mina vänner tycker att jag ska ha kalas, dom tror att jag kommer ångra mig annars...
Och ja, jag tycker det är lite ångestladdat att fylla 30, jag stannade i ålder när jag fyllde 25
Jag har inte heller min födelsedag på fejjan, och håller inte på att grattar hit och dit heller... Men av någon anledning är det så konstigt för min familj.Jag jobbar på dagen och sen tänker jag åka till stallet och sen är den dagen slut. Har inte min födelsedag på fejan för att slippa massa grattis och kommer verkligen inte ha någon fest.
Födelsedagar intresserar mig inte alls.
Ni som har (eller ska fylla 30) Hur firade ni eran dag?
Inte mer annorlunda än nån annan födelsedag för min del, dvs fika med närmaste familjen. Avskyr festerNi som har (eller ska fylla 30) Hur firade ni eran dag?
Blev ca 5000/person och vi var närmare 60 personer. Så himla lyckat!
Hoppas det blev en nolla för mycket!?
Aha, det lät som om festen kostade 5000 per person, och ni var 60 personerNix, men vi hyrde en jättelokal, hade libanesisk buffé och efterrättsinferno, jag bakade 5 olika tårtor... Dessutom bjöd vi på allt vin och drinkar. 15000 var en helt ok summa för den festen.
Aha, det lät som om festen kostade 5000 per person, och ni var 60 personer
Vet du va! Jag har en bild på mig i en guldtron från min födelsedag. Det var en såndär skämtbild då vi råkade traska förbi JJag tänker att jag ska sitta i en förgylld fåtölj under några timmar och bevilja audiens så folk kan lämna sina gåvor vid mina fötter, samtidigt som min sambo fläktar mig med palmblad och serverat drinkar... Helt rimligt tycker jag...
Låter som bästa födelsedagsbilden ever!Vet du va! Jag har en bild på mig i en guldtron från min födelsedag. Det var en såndär skämtbild då vi råkade traska förbi J