Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag fick mail därifrån, hade typ glömt bort att jag har den. :o Har nog inte varit inne där på 4-5 år. Var in och kollade lite, de har...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har alltid sorterat mina papper enligt ett system som har funkat - varje år har en egen pärm. Förutom ponnyn, han har en egen med...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 474
Senast: Ramona
·
Äldre Fantastiskt förvirrande trådnamn... Men! Jag är ute efter såna supersnygga skor som ser ut som herrskor med snörning, de ser lite...
Svar
14
· Visningar
1 504
Senast: lisa412
·
Äldre Jag och min sambo funderar på att åka till Stockholm och Gröna Lund nästa helg. Lör- söndag. Nu vill vi ja ett billigt o bra hotell med...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Javan
·
Äldre Har precis varit och hämtat vår nya bil i kista och hade tänkt äta något gott innan vi åker hem till Skåne igen. Vi vill inte behöva...
2
Svar
23
· Visningar
1 715
Senast: TeamLundVer
·
Äldre Först: sopsorterar n?i (inget/lite/mycket) Sen ett gäng frågor: Hur vet man hur man ska hantera återvinningsbara hushållssopor? En...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Saltomortal
·
Äldre Var är det varmt och solsäkert (ska gå att sola och bada, gärna i havet!) i slutet på september/början av oktober? Ressällskapet vill...
2
Svar
28
· Visningar
2 221
Senast: mira2013
·
Äldre Hej! Min kompis ska snart åka iväg till USA (Philadelphia) för att vara au pair där. Därför ska jag köpa en avskedspresent till henne...
Svar
3
· Visningar
3 217
Senast: YaHilweh
·
Äldre Den här tråden vet jag inte var den bör ligga? Men finns det ngn bra app där man mer detaljerat än Google Maps ser var man är i skogen...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Sitter nån inne med fantastiska recept på dipp? Brukar blanda gräddfil med vitlök och persilja men vill ha nåt annat nu. Och kanske...
Svar
14
· Visningar
1 894
Senast: YaHilweh
·
Äldre Behöver bukes hjälp! Har fått mitt första jobb inom det område jag är utbildad inom:banana:. Kommer att veckopendla till Växjö och ska...
2
Svar
21
· Visningar
4 951
Senast: susanne
·
Äldre Eftersom jag i viss mån engagerar mig mot rasism och gärna tar del av artiklar på sociala medier, läser tidningar etc kommer jag också i...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 268
Senast: Tulip
·
Äldre Kollade på dalahästar i Gamla Stan här om dagen och slogs av att vissa inte verkade "äkta". De dalahästar jag sett när jag var yngre...
Svar
8
· Visningar
3 811
Senast: Jeffery
·
Äldre Som boende i Malmötrakten har jag sällan anledning att bo över i Köpenhamn, men nu verkar det äntligen vankas hotellnatt. Har ni några...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Clabbe
·
Äldre Vi söker några som kan inspirera till nya danssteg/turer. Vi dansar fox (dynamisk/dirty/etc..) Take the lead Dirty dancing 1 &2...
Svar
11
· Visningar
919
Senast: FiaM
·
Äldre Min kära mor ringde förut och tyckte att vi måste ju åka till Island/Reykjavik... om det blir av återstår ju att se :-p MEN vad kan man...
Svar
19
· Visningar
1 026
Senast: Kilauea
·
Äldre Antar att jag inte är den enda som sett porrbilderna med människor, hästar och hundar... Känns som om det dyker upp flera stycken om...
Svar
17
· Visningar
1 861
Senast: bettysmatte
·
Äldre Ja, jag vet... Ännu än biltråd, hittade inget i andra trådar om mercor så. Har fått koll på en merca -04, ca 18000mil. Ej koll på...
Svar
16
· Visningar
2 910
Senast: Kratus
·
Äldre Nu skulle jag vilja ha lite experthjälp från er som vet lite om kameror! Köpte mig en d60 när de nyss kom ut för en väldans massa år...
Svar
14
· Visningar
1 112
Senast: Sassy
·
Äldre Mitt badrum har behövt bli renoverat i flera år men jag har dragit mig för det eftersom jag aldrig anlitat hantverkare förut. När jag på...
2
Svar
24
· Visningar
2 618
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Avstå jobbresor
  • Valet i USA