restaurang i Stockholm

Onsdag till söndag hade jag sagt Tobbes kök i Beckomberga. Sen finns Astrids på Ängbyplan som har ganska gott rykte vad jag hört.

Det blev tyvärr ingenstans :( Då vi fick reda på att dräneringen av vårt hus blir redan i morgon så var vi tvungna att ta oss hem fortast möjligt för att ställa i ordning.

Vi ska dock till Stockholm i oktober så tar med mig listan då :)

Kolla upp var ställena ligger bara innan ni bokar för en del som du fick tips om ligger utanför stan. Men ni kanske kommer befinna er utanför stan i oktober också.

Liknande trådar

Kultur På tisdag åker jag och dottern till Stockholm på utflykt, vi har lite idéer om vilja museum vi vill se men jag tänkte kolla om det finns...
Svar
18
· Visningar
735
Senast: Snurrfian
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
915
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 859
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar