Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har en hatt som behöver stukas om men jag har ingen aning om vem jag ska vända mig till. Hattaffären i stan finns inte kvar. Vem kan...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: tanten
·
Äldre Jag lyckas inte googla mig till något vettigt, så nu sätter jag mitt hopp till buke. Det jag är på jakt efter är namn på band som spelar...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: SusieQ
·
Äldre Det har varit en ganska lång process hit och dit men nu börjar det närma sig att mina sambo ska köpa/köpa in sig på familjegården där vi...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 132
Senast: MiniLi
·
Äldre Rubriken säger väl det mesta förutom att det gäller mig och 4-åriga dottern, att vi inte vill ha mer än cirka fyra timmar flygtid samt...
Svar
15
· Visningar
2 259
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Har lite funderingar jag behöver hjälp med att reda ut. En vän till mig ska flytta hem till sin kille. Han har en hyresrätt som har står...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: Rugge
·
Äldre Nu har jag anmält mig till ett open water simlopp i en sjö i slutet på sommaren. Drämde till med 2500metersklassen, trots att det är...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: hljomalind
·
Äldre Hunden behöver medicin nu på förmiddagen men jag kommer inte från jobbet. Min sambo är hemma och kan hämta ut, men får han det när...
Svar
16
· Visningar
6 473
Senast: zingoo
·
Äldre http://www.metro.se/nyheter/ambulansskoterskan-cecilia-ingen-ville-hjalpa-oss-radda-femaringen/EVHohk!IxLNGvycfTec/ Vad är det som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 283
Äldre Hittade den här i trädgården idag. Vad är det för slags fjäril?
Svar
2
· Visningar
577
Äldre Har fått för mig att dra från Sverige. Haha. Har en vän i Storbritannien jag kan bo hos men har så många funderingar. Jag som knappt...
2
Svar
38
· Visningar
3 874
Senast: Poisonous
·
Äldre Det finns en sträcka mellan en stad och ett mindre samhälle där det är 100 väg och förbjudet att köra med moped. Mamma har en moped...
Svar
8
· Visningar
2 624
Senast: mamman
·
Äldre Vad heter denna film: Handlar om en tjej som spelar fotboll, hennes lag läggs ner och hon får inte spela med killarna. Så hon tar sin...
Svar
2
· Visningar
430
Äldre Lägenheten är så varm att jag mår illa. Varje gång jag haft fönstret öppet hittar jag en ny spindel på morgonen. Det funkar liksom inte...
Svar
9
· Visningar
818
Äldre Fick återbäringen efter pappa idag. Den adresserad till dödsboet c/o mig. Men som jag har förstått det så räcker det inte med...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Bison
·
Äldre Någon här kanske vet och har erfarenhet. Jag ska opereras i slutet på augusti för mina jäkla gallstenar :arghh: Förhoppningsvis kommer...
Svar
6
· Visningar
1 559
Senast: Rosett
·
Äldre Kunde tidigare på min iPhone 6a se alla avsnitt av This American Life men nu kan jag bara se 4; två som jag tidigare laddat ner och de...
Svar
8
· Visningar
545
Senast: Zaga
·
Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
13 021
Senast: Thaliaste
·
Äldre Kloka bukefalister, kan ni hjälpa mig?? Ska hämta lite virke och köra hem på caddyn, hittar info om last, men INGENSTANS där det står...
Svar
9
· Visningar
6 756
Äldre Jag har köpt en vara som ska skickas (skickats?) med Schenker, ska enligt säljaren vara inlämnat och skickat igår,men söker jag på...
2 3
Svar
40
· Visningar
26 038
Äldre Jag har på ngt vänster lyckats med att vända min läsare 90 grader, men kommer inte ihåg hur jag vänder den rätt. Någon som vet hur?
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur