Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har två faluröda stall som behöver målas inom en snar framtid. Är i valet och kvalet om jag ska satsa på riktig Falurödfärg eller om jag...
Svar
19
· Visningar
8 319
Senast: Oldie
·
Äldre Vi har möjlighet att göra om hemma. I det ena rummet finns en klädkammare som man kan ha två bra stänger med kläder på, skor på hela...
Svar
14
· Visningar
1 653
Äldre Farsgubben fyller år snart och planen är att ge honom en flaska whiskey. Till skillnad från honom har jag däremot noll koll på området...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: sjoberga
·
Äldre Funkar det? Kan man skriva hyreskontrakt med, säg, 3 månaders uppsägningstid? Vis av erfarenheten så förstår jag att det nog blir svårt...
Svar
15
· Visningar
2 736
Äldre Jag har skaffat twitter, mest för att kunna följa några personer. I flödet får jag dock upp några som jag definitivt inte vill se, som...
Svar
9
· Visningar
625
Senast: Niyama
·
Äldre Ännu en hustråd av mig... ;) Denna vända av att titta på hus gör mig förbryllad, och jag undrar egentligen vad en fastighetsmäklares...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 234
Äldre Vill ha åsikter och erfarenheter av Volvo S60.
Svar
15
· Visningar
2 312
Senast: EmmaN
·
Äldre På ett ungefär alltså. Jag får 0-7 st om dagen vilket inte känns så mycket. De flesta hamnar direkt i skräppostmappen. Det verkar som om...
Svar
1
· Visningar
446
Äldre Nu bukefolk ska vi se om ni kan hjälpa mig, jag skulle vilja byta bil så jag slipper de där 2000kr per månad i avbetalning.. Krav...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 636
Senast: Julienne
·
Äldre Fastighet som säljs som gård - typkod 120. Dock har den använts som fritidshus (bl.a. hyrts ut på sommaren). Ska bostadshuset...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Praeterea
·
Äldre bör man åka dit någon speciell månad, eller kan man åka närsom om det bara är sevärdheterna man är ute efter?
Svar
2
· Visningar
448
Senast: Fille
·
Äldre Hej jag vet att detta är en lite känslig fråga men undrar bara .Om ni har blivit sexuellt utnyttjande? Jag har blivit det detta hände...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: Monifa
·
Äldre Jag har en väldig beslutsångest och skulle behöva lite olika perspektiv som kan underlätta mitt val. Jag och min sambo har fått...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 679
Senast: emma-vsm
·
Äldre Idag började båda mina brandvarnare att lysa rött och pipa med jämna mellanrum. Tog ner dem och tog ut batterierna för att slippa pipet...
Svar
10
· Visningar
22 615
Senast: Klara
·
Äldre Vi är lite smått spekulanter på en fastighet. Del av huset är gammalt (byggt 1929 står det, men det brukar väl stå så när de inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 974
Senast: Gnist
·
Äldre Hade ni kunnat tänka er att bo 50 meter från en aktiv järnväg? Varför/varför inte? :)
2 3
Svar
58
· Visningar
6 568
Senast: Korven
·
Äldre Hade min bil inne förra veckan på service. Helt vanlig milservice och självklart hos en Saab-auktoriserad märkesverkstad. Inga...
Svar
8
· Visningar
3 287
Senast: em-pirre
·
Äldre Vi ska åka till Pajala i sommar, men en treåring, en hund och en valp på tio veckor. 1. Hur gör vi för att ha ihjäl varandra? 2. Vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 854
Senast: golit
·
Äldre Nu har min skoldator tagits ifrån mig(:cry:) och till hösten flyttar jag ifrån pappas. Och eftersom min tekniska ådra är något...
2
Svar
30
· Visningar
2 170
Senast: Mineur
·
P
Äldre Önskar tips på ganska lättläst bok till tonårskille som inte är en bokslukare. Han spelar mest spel, så jag undrar om det finns någon...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: EmmaN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden