Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som har tips på ett bra recept på glutenfri smuldeg? Eller annat bra recept utan gluten med rabarber. Helst inte specialmjölmixer...
2
Svar
33
· Visningar
3 308
Senast: Chili
·
Äldre Ska på semester en vecka i nederländerna nu i sommar och vill gärna ha lite tips på smultronställen att upptäcka. Sista två dagarna...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: gadriel
·
Äldre Läste lite om "Vampyrkvinnan" som hon kallas i media, hon skar halsen av sin kompis och drack blod från det. 2010. Hon bedömdes ha haft...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag och maken firar sex år tillsammans på fredag och jag har tagit på mig att bestämma vad vi ska göra. Lunch och...
Svar
14
· Visningar
2 720
Senast: Andromedae
·
Äldre Kommer spendera dagen i Malmö och har ett presentkort som gäller på dessa restauranger där och tänkte se om vi kan utnyttja det, då det...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: MM
·
Äldre Är det någon som har ett bra tips på chocolate chip cookies utan nötter, med havregryn och som inte är mjuksega. Jag gillar krispiga...
Svar
6
· Visningar
1 313
Senast: Snurrfian
·
Äldre Ett program på Discovery ID heter Evil Kin. Men jag lyckas inte hitta vad "kin" betyder. Troligen nått med släkting/närstående, men vad?
2
Svar
20
· Visningar
7 328
Äldre Jag är helt novis på området. Tycker överlag att det verkar krångligt att sätta sig in i vad som gäller. Jag köper mkt på Tradera tex...
2
Svar
26
· Visningar
4 185
Senast: Rosett
·
Äldre Igår när jag traskade runt i mataffären fick jag syn på en ny glass, nämligen smaken "kladdkaka" från SIA-glass. "Chokladgräddglass med...
2
Svar
20
· Visningar
2 314
Senast: Murphy
·
Äldre Har verkligen noll koll på vilket försäkringsskydd jag själv har o hade en liten förhoppning om o kunna reda ut det en aning under...
Svar
13
· Visningar
962
Senast: Sar
·
Äldre Vår gård är till salu och vi har anlitat en mäklare. Intresset för gården har varit nästan obefintligt hittills. Nu har vi börjat känna...
Svar
13
· Visningar
2 049
Senast: WBanna
·
Äldre Hej alla! Jag har nog startat liknande trådar förr och vet det funnits liknande som andra skapat också, men hittade ingen ny när jag...
Svar
0
· Visningar
607
Äldre Jag vet inget om resten av Sverige, men ärligt Stockholmare är nog världens otrevligaste människor. Jag har några gånger frågat äldre...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
12 636
Senast: Görel
·
Äldre Hur får man enklast och snabbast tag i sådana? Går det att hitta digitalt för nedladdning?
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: cirkus
·
Äldre Någon som vet om det är mycket kö för att göra pass hos polisen i malmö nu mitt i sommaren? :D Har ett ärende 12.20 imorgon som jag...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Emuliiaa
·
Äldre Abs lampan lyser trots att vi bytt abs sensorer på båda bak. Esp körtest är igång och ingen, jag menar ingen verkar kunna hjälpa mig...
2
Svar
21
· Visningar
1 997
Senast: vix
·
Äldre Så var han upp ikväll igen skällde och gorma om hundar som skäller jämt och ständigt . Menar på att de stått ute och skällt medans jag...
2
Svar
27
· Visningar
5 246
Äldre Är egentligen en sänkning av rotavdraget beslutat för 2016 eller när ska det tas ett slutgiltigt beslut ???
Svar
1
· Visningar
489
Äldre Mamma upplever en lite märklig sak så fort hon går ut. Det kommer nässelfjärilar och sätter sig på henne. För ett par dagar sedan hade...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Inglorion
·
Äldre Vi vill gärna ha tips på speciella, roliga och intressanta besöksmål, fik, restauranger, hotell/vandrarhem mm. Vi ska bila i södra...
Svar
9
· Visningar
2 126
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama