Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt OT jag läste granen och tänkte det är väl bara att slänga ut den.
Har mannen någon partner som han bor med? I så fall tycker jag att du och din partner går dit och knackar på när både han och hans partner är hemma. Det borde ha viss inverkan på gormandet misstänker jag. Tala om för honom att ni kan ha bandspelare på när ni är borta för att själva höra om hundarna skäller. Detta mot att han inte går in i trädgården eftersom han inte har er tillåtelse att gå in där (eller något sånt)...Så var han upp ikväll igen skällde och gorma om hundar som skäller jämt och ständigt . Menar på att de stått ute och skällt medans jag var i stallet fast jag stängde in dom när jag åkte och de var inne när jag kom hem ( och tysta). Han har anklagat dem för oväsen även när de bevisligen inte varit hemma. Antingen så har jag en hustomte som släpper ut dom när jag är borta och in dom innan jag kommer hem el så har min granne fel.... Även när man disskuterar m honom så ändrar han sin story hela tiden så jäkla tröttsamt. Har misstänkt att han vart upp i vår trädgård ett par ggr nu sa han själv att han regelbundet går upp och att han fotar Blev rätt arg för den infon vad ger honom rätten att smyga runt och fota i min trädgård?? När jag påtalade att det liksom inte är ok ens rent lagligt så hade han ju självklart bara varit uppe EN gång och inte fotat.. Klart som fn hundarna skäller om han går runt i trädgården? Rörigt inlägg yes Vet faktiskt inte vad jag ska göra anmäla idioten, och dra igång ett världskrig? Be om ursäkt för ngt som antagligen inte ens hänt? Ligga lågt och låta det blåsa över även denna gång?
Bandspelare..... sånna finns väl inte längre det är ju 2015Har mannen någon partner som han bor med? I så fall tycker jag att du och din partner går dit och knackar på när både han och hans partner är hemma. Det borde ha viss inverkan på gormandet misstänker jag. Tala om för honom att ni kan ha bandspelare på när ni är borta för att själva höra om hundarna skäller. Detta mot att han inte går in i trädgården eftersom han inte har er tillåtelse att gå in där (eller något sånt)...
Om grannen är äldre så kanske det är det ordet han förstårBandspelare..... sånna finns väl inte längre det är ju 2015
Jag har ett liknande problem, jag bad grannen anmäla mig, eftersom vi inte kom längre i diskussionen. Det hjälpte. Har inte hört av sen dess.Så var han upp ikväll igen skällde och gorma om hundar som skäller jämt och ständigt . Menar på att de stått ute och skällt medans jag var i stallet fast jag stängde in dom när jag åkte och de var inne när jag kom hem ( och tysta). Han har anklagat dem för oväsen även när de bevisligen inte varit hemma. Antingen så har jag en hustomte som släpper ut dom när jag är borta och in dom innan jag kommer hem el så har min granne fel.... Även när man disskuterar m honom så ändrar han sin story hela tiden så jäkla tröttsamt. Har misstänkt att han vart upp i vår trädgård ett par ggr nu sa han själv att han regelbundet går upp och att han fotar Blev rätt arg för den infon vad ger honom rätten att smyga runt och fota i min trädgård?? När jag påtalade att det liksom inte är ok ens rent lagligt så hade han ju självklart bara varit uppe EN gång och inte fotat.. Klart som fn hundarna skäller om han går runt i trädgården? Rörigt inlägg yes Vet faktiskt inte vad jag ska göra anmäla idioten, och dra igång ett världskrig? Be om ursäkt för ngt som antagligen inte ens hänt? Ligga lågt och låta det blåsa över även denna gång?
Jag har ett liknande problem, jag bad grannen anmäla mig, eftersom vi inte kom längre i diskussionen. Det hjälpte. Har inte hört av sen dess.
Sånna människor vill mest gapa, det är inte så mycket aktion när det kommer till kritan.