Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kan man extrem kuponga i sverige precis som programmet extreme cuponing som går på 5:an?
2
Svar
27
· Visningar
4 438
R
Äldre Jag önskar tips på trevlig restaurang i Malmö! Sist var vi på B.A.R. , mycket gott och trevligt, och tänkte nu gå till Bastard men där...
Svar
16
· Visningar
1 284
Senast: Bliss
·
Äldre Hur gör man om man inte är nöjd med mäklarens bilder? Fick igår hem prospektet på en fastighet jag ska sälja, och är inte alls nöjd med...
2
Svar
21
· Visningar
2 939
Äldre Ja, hur blev det så, och vad kan vi göra åt det? Jag har hästen installerad på 4H-gården utanför Arvika och till gruppverksamhet och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 528
Senast: Sleepy
·
Äldre Efter många år som ägare till dieselbil har jag börjat snegla åt biogasbilarna då körsträckorna har minskat ordentligt. Är det något...
Svar
4
· Visningar
955
Äldre Jag läser min första roman på ipaden. Fungerar ypperligt men jag saknar att inte veta hur tjock bok jag läser och var jag befinner mig i...
2
Svar
26
· Visningar
1 825
Senast: Karfitsa
·
Äldre Är det någon som gjort det? Inte via vigsel då. Jag vill göra det och håller på läsa in mig på kriterierna. Men ni som har erfarenhet...
Svar
14
· Visningar
5 453
Senast: Manza
·
Äldre Kom på att jag fyller år i dagarna och har absolut ingenting planerat. Det är en vardag och "alla" jobbar, utom jag då. På kvällen ska...
Svar
7
· Visningar
4 965
Senast: Buck
·
Äldre Ett underbart tal av Jimmy Carter, USA:s President 1977-1981, där han framhåller Sverige som ett gott föredöme för världen att ta efter...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Sleepy
·
Äldre Hej! Jag och sambon är sugna på att åka iväg. Bor i blekinge så det får inte vara för långt bort. Några timmar med bil funkar. Skulle...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: cirkus
·
Äldre Nu är det på tiden att vi drar ihop en Buke-träff i Småland. Jag behöver träffa trevliga människor! Så frågan är vad har vi för...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 460
Senast: gadriel
·
Äldre Har i flera år gått och längtat efter att få bli blodgivare och nästa år skulle det kunna bli verklighet, förutom att jag väger för...
2
Svar
25
· Visningar
5 333
Senast: Rosett
·
Äldre Om två veckor åker jag och familjen till Gdansk för fem dagars utforskande. Eftersom Buke brukar veta allt tänker jag att någon kanske...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Andromedae
·
Svar
0
· Visningar
204
Senast: blizz
·
Äldre Har idag fått hem min nya Subaru Forester och den är nyckellös, startar med en knapp. Med en vanlig nyckel kan jag ju vrida stegvis så...
Svar
13
· Visningar
5 469
  • Låst
Äldre Produktupplysning, bukes egen konsumentkatalog på nya produkter. Nya och nya, skapligt nytt i butik iallafall. Mat, verktyg, skurmoppar...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
201 776
Senast: Buck
·
Äldre Är det någon som testat push-up pads (BH-inlägg) antingen för att fylla ut mer eller för att det ska se ut som att man har större bröst...
Svar
8
· Visningar
3 854
Senast: Andromedae
·
Äldre På söndag åker jag och sambon till deras sommarstuga i Ö-vik och jag känner mig supersugen på att baka mycket och laga mycket mat med...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: lytesout95
·
Äldre Hej Hoppas på att det finns någon med bättre koll än mig här när det gäller detta. Jag behöver snart köpa ny mobil. Det jag funderar på...
2
Svar
22
· Visningar
4 761
Senast: canine
·
Äldre Visste inte vart tråden skulle men börjar här. Min bil Subaru Legacy -08 som jag haft i 3 veckor dog på motorvägen i lördags med...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama