Smålandsträff!!!

Jag är också här och kan åka in imorgon runt lunch. Funkar det runt 12-13? Tänkte rida och hinna greja med lite annat sedan på eftermiddagen.

Och jag har missat att det gått så gräsligt fort fram tills den 12/7. Jag hakar gärna på en annan gång men imorgon blir det tajt!

Och jag har missat att det gått så gräsligt fort fram tills den 12/7. Jag hakar gärna på en annan gång men imorgon blir det tajt!

Ja jag var inte heller riktigt med på att det gick så fort. Jag väntar hellre så du (och kanske någon mer) också kan hänga på, roligare om vi blir några fler :). Kommer ju fler dagar.

Ska vi göra ett nytt försök att försöka få till en fika? Jag gymmar i värnamo ett par gånger i veckan på förmiddagarna så jag kan gärna tänka mig en fika/promenad efteråt.

Jag är i växjö också ibland och kan gärna tänka mig en fika/promenad där också :).

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 331
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 905
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden
  • Senskada pga spark