Smålandsträff!!!

Har du några förslag? Får erkänna att jag inte så stor koll på Värnamo, mer än att Apladalen kan vara mysigt att fika på när det är bra väderlek!

Mellan den 23:e juni och 8 juli kan jag inte alls. Innan midsommar kan jag nästan när som helst. Efter den 8:e så kan jag de dagar jag inte jobbar, jobbar ganska oregelbundet.

Om ÄU:are är tillåtna hänger jag gärna på :)
Jag pluggar i Stockholm, men tillbringar somrarna i mitt föräldrahem utanför Gislaved.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 331
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 905
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka