Smålandsträff!!!

Sv: Smålandsträff!!!

Ja! Jag vill träffa Fraggel och fler! SÅ se till att det blir en tid jag kan :p

Vetlandatrakten finns jag i :)

Jag bor 3 mil utanför Värnamo.

Jag hänger gärna på om det inte är för långt bort och om det inte krockar med något, bor ju i skåne i veckorna så man är inte alltid megasugen att sitta och fara även på helgerna.

*puttar försiktigt upp igen*

Kunde vi inte försöka ta en fika i Värnamo? Vi som bor i denna änden? Det är ju en start i alla fall :).

*fikasugen kanin*

Ljungby och Växjö hade också fungerat för min del, längre bort har jag nog svårt att hinna är jag rädd.

Jag bor i Alvesta. En träff inte allt för långt bort hade varit kul!
Jobbar mycket och på knäppa tider, men är jag ledig hänger jag gärna på!

Hello! Jag är gärna på en träff men åker helst inte allt för långt. Jag finns i Jönköping. :) Det verkar ju vara ganska spridda skurar men man kan ju ha flera träffar på olika håll?

Absolut, hakar gärna på om det blir någon träff och passar i datum, bor i Gnosjö 3 mil från Värnamo

Ja, småland är ju väldigt stort. Tror också att det får bli fler mindre träffar om det ska bli av. Om/när man lär känna dom i "sitt" område kanske man kan göra någon större träff och samåka dit. Men känns enklare och åka kort i början så blir det inte lika stor sak av det, jag har lite smått social fobi att träffa nytt folk så det känns skönt om det blir på lite närmare håll i början :)

Ja det verkar ju vara ganska många kring Värnamo och längre söderut samt kring Jönköping. Jag är gärna med på en träff i Jönköpingsområdet. :)

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 331
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 905
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka