Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hänger gärna på om det inte är för långt bort och om det inte krockar med något, bor ju i skåne i veckorna så man är inte alltid megasugen att sitta och fara även på helgerna.
Hello! Jag är gärna på en träff men åker helst inte allt för långt. Jag finns i Jönköping. Det verkar ju vara ganska spridda skurar men man kan ju ha flera träffar på olika håll?
Ja, småland är ju väldigt stort. Tror också att det får bli fler mindre träffar om det ska bli av. Om/när man lär känna dom i "sitt" område kanske man kan göra någon större träff och samåka dit. Men känns enklare och åka kort i början så blir det inte lika stor sak av det, jag har lite smått social fobi att träffa nytt folk så det känns skönt om det blir på lite närmare håll i början
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.