Fraggel_Tess
Trådstartare
Nope... inte vad jag vet.. jobbade hela dagen.... hade jag en look/a/like??
har varit i målilla hela dagen idag på traktorpulling.......
Japp helt klart en lookalike Kom fram och tjötade med mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope... inte vad jag vet.. jobbade hela dagen.... hade jag en look/a/like??
har varit i målilla hela dagen idag på traktorpulling.......
DEJA .. en Look-A-Like som e 100 ggr mindre blyg an mig..... det hade jag aldrig vågat ju.... var jag trevlig då ??Japp helt klart en lookalike Kom fram och tjötade med mig!
Här är jagJag är också här.
DEJA .. en Look-A-Like som e 100 ggr mindre blyg an mig..... det hade jag aldrig vågat ju.... var jag trevlig då ??
Får nog anställa honom till att ragga åt mig ju.... tog han ditt nr eller fick du mitt ??Jajamän våldigt trevlig
Får nog anställa honom till att ragga åt mig ju.... tog han ditt nr eller fick du mitt ??
by the way så var jag på chaplin idag på lunch.... dom serverar fortfarande pizzor
Barbados på lördag ja... jag e vrigstad bo juHaha nä vi pratade bara. Ja jisses Värnamo passerar jag nog på lördag. Ska te Sigges!
Barbados på lördag ja... jag e vrigstad bo ju
Ännu en smålänning
Buketräff javisst men gärna med något roligare inslag än fika i värnamo, bor i värnamo, det räcker haha
Haha nä vi pratade bara. Ja jisses Värnamo passerar jag nog på lördag. Ska te Sigges!
Jag röstar för buketräff på Sigges
Sigges loge så klart! Ligger dock utanför GislavedSigges? *inte tillräckligt insatt i värnamo känner jag *
Sigges loge så klart! Ligger dock utanför Gislaved