Extreme cuponing

All tid de lägger skulle man troligen kunna lägga på vanligt arbete och så går det jämnt upp ändå.

Sen är det ju sällan basvaror mer än toapapper.

Kul underhållning dock :D

Det finns kuponger for alla varor i butikerna, aven frukt och gront och kott/fisk produkter. Sedan ar det inte ofta tillrackligt med "kupong erbjudanden" i en och samma butik for att verkligen kunna "superhandla". Gar man igenom alla kuponger man far i brevladan, "hittar" i affaren (det finns vid vissa varor och nar de delar ut smakprover), klipper ur tidningar, eller sparar fran kvitton fran tidigare shopping turer. Om man lagger ner tid och arbete kan man latt fa ner hushallskostnader till nast intill ingenting ... men da avgor extrapriserna matsedeln ... och inte kan man valja sina favorit koks eller badrums produkter heller.

/hastflicka som ibland sparar kuponger men alltid glommer anvanda dem:angel:

Jag har som mest fått 451 kronor i rabatt. Men då har det handlat om att jag har fått prova på gratis-kuponger och samlat på hög för att sedan ta mig i kragen. Vi har inte samma system som "Over there", men jag tror det kommer om några år. Jag känner att jag skulle kunna snöa in på sånt. Jag älskar gratis saker :) Fast det ska vara saker/varor som jag har användning för annars kan det kvitta.

I en matvarubutik jag tidigare jobbade i fick man en 30 kr-kupong om man köpte ngt som ar fel prismärket. Ex. På hyllan stod det 21,90 och i kassan fick du betala 23,90.
Effekt: Vissa personer gick (eller går,händer fortfarande) och hämtade en vara, gick till en pristerminal och kollade om den var rätt märkt, var den felmärkt gick de och köpte den. Hämtade sina 30 kr och lämnade tillbaka varan...

Oj det var ambitiöst...

Jag har som mest fått 451 kronor i rabatt. Men då har det handlat om att jag har fått prova på gratis-kuponger och samlat på hög för att sedan ta mig i kragen. Vi har inte samma system som "Over there", men jag tror det kommer om några år. Jag känner att jag skulle kunna snöa in på sånt. Jag älskar gratis saker :) Fast det ska vara saker/varor som jag har användning för annars kan det kvitta.

Låter skoj, deffentivit något jag kommer använda mig till viss mån av. Inte allt dock, har känslig hud så där måste jag köpa specifikare tvålar, tvättmedel och liknande.

Råkade se några avsnitt av denna serie igen.. bl.a. Ett avsnitt med en person som köper 70 burkar senap.
Jag har nog världens dåsigaste humor för kag tycker det är roligt med någon dom köper 70 burkar senap.,,:rofl:

Jag köpte två häften med rabattkupoger :D 160 + 180:-/st och jäklar vad man tjänar på det :D
(allt från kläder, skor, mat, smycken, inredning, biltvätt/service, fika, service, spabehandlingar, skönhetsbehandlingar över lag o.s.v. :D )
Men ja, då är det ju en kupong/tillfälle...

Jag köpte två häften med rabattkupoger :D 160 + 180:-/st och jäklar vad man tjänar på det :D
(allt från kläder, skor, mat, smycken, inredning, biltvätt/service, fika, service, spabehandlingar, skönhetsbehandlingar över lag o.s.v. :D )
Men ja, då är det ju en kupong/tillfälle...

Finns ett häfte i Sverige som heter Restaurangchansen. Säljs av föreningar och skolklasser. DET är väldigt mycket värt om man gillar att äta lunch ute. De flesta är dock köp 2 för 1, men himmel vad jag ätit många lunchar för halva priset med en vän! :)

Det finns en app som heter Earn´d it! Man får ett par kronor i avdrag för vissa varor sen får man tillbaks pengarna på sitt konto när man fått ihop 50 kr. Nu har det varit lite mer användbara produkter senaste tiden. Inget man behöver göra i affären. Man tar bara kort på kvittot sen när man handlat osv...

Liknande trådar

Hemmet Oj, här hemma sover jag fortfarande gott och i lagom temp trots fönster i söderläge i sovrummet. Låter som att nåt gått fel i...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 257
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Har precis skapat ett gratis Sketchup-konto för att se om jag kan rita den tillbyggnad som jag fantiserar om/planerar :) . Är det svårt...
Svar
5
· Visningar
317
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Är det någon som lyssnat på senaste avsnittet av Sveriges radios granskade program Kaliber? I programmet förekommer ljudinspelningar där...
2
Svar
29
· Visningar
2 495
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 570
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter