Jag köpte min på granngården men finns även i djurbutiker.Biltema kollade jag och de hade inget som hette silverduk, ska kolla silverfilt. -får bara upp koppel och hundmatskålar igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte min på granngården men finns även i djurbutiker.Biltema kollade jag och de hade inget som hette silverduk, ska kolla silverfilt. -får bara upp koppel och hundmatskålar igen
nope Granngården är kört sneaky grej. En hemlighet som bara hundägare känner till och väldigt undanslingrandeJag köpte min på granngården men finns även i djurbutiker.
Jag köpte min på tinybuddy.se, den skiljer sig inte från andra jag sett. Men självklart har jag inte sett alla märken.Jo absolut men de har säkert olika seriositet och odds att man får det man vill ha när man vill ha det
Hundshop är inte direkt mitt gebit. Tex finns en shop som heter Silverfilt, som ngn pensionerad hundentusiast har, kan ju vara superbra, eller tja inte.
Tog Hansegården nu någon hade ju handlat där och hade fått sin vara så det fick det bli. Jag som inte skulle handla någonting alls överhuvudtaget denna månad förutom semestergrejs. 800 kr fattigare kanske kanske lite svalare lagom till regnet kommer nästa vecka.Jag köpte min på tinybuddy.se, den skiljer sig inte från andra jag sett. Men självklart har jag inte sett alla märken.
Brukar du inte få dina saker som du beställer?Tog Hansegården nu någon hade ju handlat där och hade fått sin vara så det fick det bli. Jag som inte skulle handla någonting alls överhuvudtaget denna månad förutom semestergrejs. 800 kr fattigare kanske kanske lite svalare lagom till regnet kommer nästa vecka.
Jo, men jag beställer ju gärna från ställen jag känner till ocksåBrukar du inte få dina saker som du beställer?
Det är ju sant. Men det beror mycket på hur och var man bor. Här finns det inte så mycket inom ett par mil att välja på, så ofta måste jag beställa det jag behöver. I annat fall blir det ju jag som kör runt en massa istället !Jo, men jag beställer ju gärna från ställen jag känner till också
Men helst beställer jag inte alls eftersom jag vill stötta affärer och tycker det verkar vara knasigt att skicka runt saker i den omfattning som görs.