Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det två senaste böckerna som jag har läst har jag varit väldigt förtjust i. Sonen av Philipp Meyer och Hotellet i hörnet av bitter och...
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: Raderad medlem 19815
·
Svar
0
· Visningar
173
Senast: blizz
·
R
Äldre Jag har några gånger tvättat bilen själv i bilhall men tror att jag gör något fel för jag tror att lacken börjar mattas av och släppa...
2
Svar
28
· Visningar
2 796
Senast: tanten
·
Äldre Väldigt snart ska jag på en två veckor lång resa som jag vet kommer innehålla väldigt mycket dötid och även tid jag kommer spendera med...
Svar
7
· Visningar
550
Senast: Inglorion
·
Äldre Jag har insett att min telefon snart har gjort sitt och det är dags för en ny. Men vad sjutton ska man ha?! Har ni en iphone 5 och...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: Skyggni
·
Äldre Bor idag på en liten liten hästgård med mitt ex. Vi ska separera. Jag vill köpa ut honom ur gården. Billigare än som vi bor nu kan jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 898
Senast: krambanan
·
Äldre Nu på semestern hade jag och min kille tänkt ta en liten tripp med bil runt Örebro, Karlstad och Vänersborg och jag skulle gärna vilja...
Svar
13
· Visningar
838
Senast: Emtherlia
·
Äldre En rad med parkerade bilar, bakom en smal, dubbelriktad väg där det är stoppförbud På vägen står en bil parkerad och bakom den kommer...
Svar
11
· Visningar
1 507
Senast: lil-sis
·
Äldre När man inser att ca 7000 barn svälter ihjäl, varje dag
Svar
4
· Visningar
651
Svar
0
· Visningar
166
Senast: blizz
·
Äldre Jag är lite förvirrad här. Flyttade från exet förra sommaren, nu håller han på att flytta från huset vi bodde i. Han menar att jag ska...
Svar
16
· Visningar
1 669
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Är det en dum idé? Jag har bara vandrat två gånger förut så är inte på något vis rutinerad. Jag tänker mig en enkel vandring på 3 dagar...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: lady_vip
·
Äldre Ännu ett inlägg... Jag känner ingen glädje över något längre. Jag är inte deprimerad, jag går upp varje morgon, gör det jag ska, jag kan...
Svar
16
· Visningar
1 373
Senast: Maoam
·
Äldre Nu börjar det dra ihop sig mot årets upplaga av Almedalsveckan. Kommer jag kunna stöta på några andra bukefalister i Visby? Några...
Svar
5
· Visningar
656
Senast: LittleJohn
·
Äldre finns det några bra prisvärda ridsportbutiker man inte bör missa om man åker till London...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Cambiaso
·
Äldre Äntligen en artikel som tar upp något som många cyklister inte verkar förstå - ska de ha företräde vid ett övergångsställe så måste de...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 037
Senast: Jeffery
·
Äldre På min mans sida av familjen finns ett gäng olika matallergier. Om en månad har vi kalas hemma hos oss, med lite olika finger foods att...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Korven
·
Äldre Sonen + kompis var ute och körde moppe. Kompis lånar sonens moppe och kör en sväng. Sonen vill då låna kompisens moppe men får inte...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 844
Senast: Girasol
·
Äldre T ex längd 34 fattar jag, men midjan? Jag har storlek 42-46 i jeans beroende på märke, och blir galen på att inte veta vilken tum jag...
Svar
8
· Visningar
1 676
Senast: Whirlie
·
Äldre Finns det något som man kan ha i garderoben för att undvika att kläderna luktar unket och får dem att lukta gott? Vet att man kan...
Svar
8
· Visningar
8 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar