Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
15
· Visningar
831
Senast: Pegasus63
·
Äldre Idag har det gått 6 år sedan du dog min älskade pappa. Minns allt som hände men för det så kommer du alltid att finans i mitt hjärta...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Kilauea
·
Äldre Det manliga runkandet har fått ett motsvarande kvinnligt ord. I en omröstning vann klittra. jag tycker det låter lite rart.
2 3
Svar
45
· Visningar
3 823
Senast: em-pirre
·
Äldre Här kan vi sprida information som våra medmänniskor skulle gynnas av att ha tillgång till och som uppenbarligen inte har nått alla.
8 9 10
Svar
189
· Visningar
18 720
Senast: Texaz
·
Äldre För mig avlöser utmaningarna varandra nu, så jag tänkte att vi kunde dela med oss av våra utmaningar. Kanske för att peppa varandra...
2
Svar
24
· Visningar
1 512
Senast: GotAsecret
·
Äldre släpps idag, den 12 juni. Har ni sett? Åsikter utan spoilers..?
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Dandylinn
·
Äldre Ska jobba i Bangkok några dagar i höst, kommer att få några kvällar ledigt. Tips på vad man ska hitta på? Vill inte shoppa! :wtf: Någon...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Capel
·
Äldre Två syskon köper ett hus ihop för att den ena, säg nr 1, ska bo där tillsammans med hens barn. Dock har nr 1 en partner som är lite...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: tanten
·
Äldre Alla ni som får tillbaka pengar på skatten; vad ska ni göra med dem? Spara, köpa hästgrejer, resa, gå på restaurang, eller vad ska ni...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 185
Äldre Sååå. Nu sitter jag är med en ny telefon, Iphone 4s (begagnad) vilket rymmer mer än 4 appar. Då jag inte kunnat ansluta något kort är...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Trott
·
Äldre Ska åka till Tyskland i sommar och ska då åka med färjan mellan Gedser och Rostock och det tar ca två timmar. Är nojig att jag ska bli...
Svar
18
· Visningar
7 256
Senast: Efwa
·
Äldre Efter en solig dags spekulering så har jag insett att jag saknar klädesplagg utan axelband! Efter denna absurda upptäckt så begav jag...
Svar
12
· Visningar
1 438
Senast: Haru
·
Äldre Hej alla superkunniga bukefalister! Säkert är det någon här som vet vilken film jag letar efter och vad den heter. Den handlar om en...
Svar
2
· Visningar
5 885
Senast: catwoman
·
Äldre Har funderat på en sak, varför har man just valt regnbågen som symbol för homosexualitet? (Den står väl säkert för mer men är inte så...
Svar
11
· Visningar
1 658
Äldre Så tråkigt att läsa, jag trodde han skulle ha många år kvar. En av de stora som stigit ner från scenen för gott. :cry:
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: Mia_R
·
Äldre Tips på schampo när man har hårt vatten?
Svar
3
· Visningar
555
Senast: peace
·
Äldre http://www.metro.se/nyheter/man-forsokte-ha-sex-med-hast-fick-benet-avsparkat/EVHofk!dMnHE6J7EFv06/ :grin:
Svar
3
· Visningar
752
Äldre Ja, jag såg reprisen på intervjun med prins Carl Philip i Hellenius Hörna igår. Två saker slog mig. För det första, vilken trevlig och...
Svar
0
· Visningar
646
Äldre Jag sitter och funderar på resmål till semestern nu i Juli, och kom då att tänka på Skåne. Jag har aldrig varit där men skulle väldigt...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Snubbelfot
·
Äldre En busslast flyktingar vägrar kliva ur bussen. Deras förläggning duger inte. Det är för kallt ute och den ligger inte i en storstad...
94 95 96
Svar
1 902
· Visningar
97 536
Senast: Oldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar