Meddelande till allmänheten

Fortsätter på hundtemat:
Låt inte din hund gå runt på en uteplats/uteservering utan koppel/långt koppel medan du är fullt upptagen med en konversation om livsviktiga saker som vem som var fullast och låg med random dude i helgen. Och när du efter över 10 min inser att den sitter hos mig och slickar på mina ben och min hand och jag då klappar den lite, säg då för fan inte med smådryg ton:
"Aa fast asså jag vill inte att man hälsar på min hund utan att fråga!"

Nej men håll koll då var den är då ditt pantade pucko.......

Om du är djurägare och ditt djur är krassligt, snälla sök veterinär i tid och kom inte på på fredagen att "aj fan, snart är det helg och då är det dyrare och nu har han/hon varit dålig hela veckan, kanske bäst söka veterinär idag". Jag lovar att vi har fullt upp med patienter ändå...

Samma sak måndagar, blir ditt djur sjukt under helgen och behöver veterinär så vänta inte till måndagen för att det är billigare :banghead:

När du sopar golvet i det kombinerade bad/omklädningsrummet är det direkt olämpligt att sopa ner skräpet i dusch-hörnet - allrahelst när detta döljs av duschdraperiet... :banghead: :rage: :arghh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
782
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Djur Äntligen har drömmen om ett eget hus gått i uppfyllelse och därmed måste självklart ett gäng ankor flytta hit! Men jag läser och lär...
Svar
8
· Visningar
2 333
Senast: Ainon
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38