Jag har funderat på en liknande roll även om jag aldrig kom fram till en realistisk plan.Jag tyckte statistikstudenten var en jätterolig roll! Den kanske kan modifieras genom att hen får välja att få info 2-3 ggr under leken?
Sjukare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat på en liknande roll även om jag aldrig kom fram till en realistisk plan.Jag tyckte statistikstudenten var en jätterolig roll! Den kanske kan modifieras genom att hen får välja att få info 2-3 ggr under leken?
Sjukare?
Jag ba jaja, allt är som vanligt. Men sen började jag noja över dig för att du lät så tvärsäker på saker som sen visade sig vara fel men fattade inte heller varför du skulle spela så som ond.Kunde inte låta bli!
Jag tänkte att nu VET hon att jag är god och det hade du ju gjort om du var ulv också.
Sen är det så förbaskat kul att du är med
Och en sak till - jag vacklade ett tag när jag på allvar trodde att Habina lagt en fårulvsröst på dig och u var i lyan...
Men ja
Och jag nojade över dig.Jag ba jaja, allt är som vanligt. Men sen började jag noja över dig för att du lät så tvärsäker på saker som sen visade sig vara fel men fattade inte heller varför du skulle spela så som ond.
Dessutom så ville du också lyncha hemligJa det förstår jag eftersom jag inte riktade en enda misstanke mot dig
@fio "Bollen var ju inte ett dugg förvånad över sitt lynchstopp" eller vad du skrev.. jag ba jo men tjena!1 för att vi tänkte att det alltid förvirrar någon, 2 japp lynchstoppet kom som en överraskning
det visste ju inte jag att hon inte visste!Förutom då att bollen inte visste att hon hade ett lynchstopp
Jag är aldrig ond!För att jag inte ville bli käk
Och jag trodde VERKLIGEN inte att bollen var ond
Vi började ju så. Men ville veta vad som hände om vi valde olika.Ulvar: diskuterade ni käk med varandra? Kunde inte alla bara göra samma val så att den ni ville skulle käkas skulle bli vald? Snurrig i huvudet, ursäkta om det står nåt om det.
Vi visste inte hur det valdes. Vi valde ju samma nån natt har jag för mig!Ulvar: diskuterade ni käk med varandra? Kunde inte alla bara göra samma val så att den ni ville skulle käkas skulle bli vald? Snurrig i huvudet, ursäkta om det står nåt om det.
Ja, fattade inte varför inte alla såg att hon MÅSTE vara ond.Dessutom så ville du också lyncha hemlig
Vi började ju så. Men ville veta vad som hände om vi valde olika.
Valde nån inte en ulv till och med? (eller läste jag fel?)Vi visste inte hur det valdes. Vi valde ju samma nån natt har jag för mig!
Vi varierande. Tillslut blev man otålig.Ulvar: diskuterade ni käk med varandra? Kunde inte alla bara göra samma val så att den ni ville skulle käkas skulle bli vald? Snurrig i huvudet, ursäkta om det står nåt om det.
Jag valde Habina när jag inte visste att hon var ulvValde nån inte en ulv till och med? (eller läste jag fel?)
Jag gillade faktiskt att det var ledtrådar om roller, men hade varit kul om rollen avslöjats när nån dog så det blev mer att lägga pussel än bara gissa i blindo.
Valde nån inte en ulv till och med? (eller läste jag fel?)
Tanken var ju att spårulven inte skulle hitta rätt direkt, utan kunna råka käka nån kollega av misstag, precis som dårulven skulle kunna råka käka en ulv, men lotten föll inte så.Jag valde Habina när jag inte visste att hon var ulv
Allt för er skullTanken var ju att spårulven inte skulle hitta rätt direkt, utan kunna råka käka nån kollega av misstag, precis som dårulven skulle kunna råka käka en ulv, men lotten föll inte så.
Fast @Artline kompenserade ju med att lyncha Habina så fort hon kommit in i lyan istället.