Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt! Jag fattade inte (och förlåt @Harrysen för nu sa jag det igen ). Borde givetvis misstänkt något när du totalvände mot Artline sådär men jag var ju helt inne på Artline som god…Ja för helvete!!
Jag höll på att tuppa av när min ENDA säkert goda var ulven
Ifall någon fick spioninfoMen varför fortsattde du att gissa ulvar @Artline du kom ju in i lyan första natten?
Och bollens__ lynchstopp var alltså ren tur!?
Tvåa på den!!Tusen tack till @Derring-Do och @Madalitso för en vansinnigt rolig och galen lek, med helt underbara uppdateringar.
Bara för att ulvarna glatt bestämde sig för att driva med goda efter att teorin lanserades och faktiskt satt i lyan och valde varsitt ord att användaAlltså "Obligatoriskt ord" som ulvarna var tvugna att använda... Såååå BoP-igt... Men sen funkade det!?!?
Bara för att ulvarna glatt bestämde sig för att driva med goda efter att teorin lanserades och faktiskt satt i lyan och valde varsitt ord att använda
Jag tyckte du var jobbig som inte tyckte som jagVarför hittade du på det där om att jag inte tror det finns en ängel? Förtydligade det inatt och sen använde du det i röstinlägget idag, då kändes du väldigt ond
Jag hade ju inte ens nån åsikt om huruvida ängel fanns eller ejJag tyckte du var jobbig som inte tyckte som jag
@ArtlineSpårulven (artline) väljer niyama som käk
Inte jag!Jag fattar fortfarande inte varför alla trodde hemlig var så skum
Detta trots att ni käkade den stackars spionen innan hon hann få någon info. @qitis fattade du någonsin att du inte var bybo?Ifall någon fick spioninfo
Det minns inte ens jag men du kändes väldigt god. Men övriga nätter så var du den sista jag ville käka.