Så det var därför cirkus röstade på dig?Japp! Mamman tyckte att vi skulle bli kompisar så vi fick veta varandras roll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så det var därför cirkus röstade på dig?Japp! Mamman tyckte att vi skulle bli kompisar så vi fick veta varandras roll.
Aha, men de fick diskutera valen med varandra?Alla ulvar fick lämna in ett käkval och så lottades det.
Alla ulvar fick lämna in ett käkval och så lottades det.
Förvirrande!Nej! Däremot så fick jag något om att mamman försökt prata med Heffaklumpen och cirkus och DEN ENDA som trodde att cirkus var god var ju du. Så jag trodde att du hade den rollen!!
Men vad innebär det? Cirkus dog ju inte med dig?Japp! Mamman tyckte att vi skulle bli kompisar så vi fick veta varandras roll.
Aha, men de fick diskutera valen med varandra?
"Glömde" jag säga det?What? Lottades? Så @bollen__ var inte superulven?
Yeeees!!! Jag trodde Artlune var god tills 21.30. Snyggt spelat
Shit vad bra det blev till slut!God kväll för sista gången både för idag och för terminen! Vi förstår att alla börjar bli trötta nu, men vill tacka för ert engagemang under kvällens kurs "Delfiner och hajar, marina djur som ofta förekommer i ulvlekar".
Vi upplevde att kvällens gruppdiskussion var både givande med många ny tankar på området, och också rolig då folk uppskattade många av de interna skämten och var beredda på att själva bjuda på felsteg eller kommentarer som sedan levt vidare. Vi från universitetsledningen är också mycket tacksamma över de som ställde upp på att leda diskussionerna, hålla reda på tider och se till att alla kom till tals. Överlag var det hög aktivitet, men de allra flesta var ändå noga med att lämna plats till andra.
Men som inte är helt ovanligt i den här typen av övning var det en student som tenderade att avbryta andra, försöka presentera andra studenters tankar som sina egna och som hade svårt för att låta andra få en chans att komma med egna tankar eller svara på de tankar som togs upp. Detta innebär tyvärr att studenten inte kan godkännas på kursen och istället uppmuntras hon till att tänka mer på allas talartid i framtida diskussioner och återvända nästa termin efter en godkänd komplettering.
För er andra så kan vi avslöja att dagens kvällskurs faktiskt var terminens sista kurs! Alla kvarvarande har nu tagit ulvleksexamen och ni kan begära ut era diplom från kansliet imorgon. För er som har uppskattat kurserna finns det ett fåtal ensamstående kurser, bland annat "Förstadagsröster, obligatoriska frågor och hintar", "Hur man gör en lek med twistar", "Varför en lek där alla ulvar måste använda specifika ord är absurd", "Hur du som ulv i underläge fortsätter ha kul genom att psyka goda", "Vem skulle någonsin få för sig att göra en lek där ulvar inte får rösta på varandra", "2 eller fler lyor i en lek, och andra teorier som deltagare kommer med som är konstigare än något LL hittat på" och "Akta så ni inte ger Madalitso fler idéer till twistade lekar om ni inte är beredda på att faktiskt leka dem".
Vi hoppas få se er igen på någon av dessa kurser, eller i framtida lekar. Hoppas ni får en lång och framgångsrik karriär som ulvleksdeltagare, och att det ni lärt er under denna termin är till hjälp i framtiden!
Varma hälsningar och stort lycka till framöver
Derring-Do, rektor för Bukefalos universitet
Madalitso, prorektor för Bukefalos universitet
Ni lynchade Artline som var spårulven
Grattis goda!
Sammanställning följer, risk ni blir besvikna efter alla era teorier
Annorlunda variant på sia skulle jag tro.Men vad innebär det? Cirkus dog ju inte med dig?
Jag fick spionraden "Kårulven käkar blacksmithfarm", inte så konstigt man tror det finns ensamma ulvar som kan käka dåVi satt så mysigt i lyan och skrattade åt er som trodde det var två lyor.
Jag hade vunnit annars!Shit vad bra det blev till slut!
Förlåt @fio men tack för att du fattade
Mamman gjorde inga kärlekspar men var en sorts siare. Jag fick veta att att art var ulv denna natt. Jag trodde på riktigt att hon var god tills denna natt
Hmmm... *sätter på sig tänkarmössan*
Lynchade ulvar skrattar bäst.Vi satt så mysigt i lyan och skrattade åt er som trodde det var två lyor.
Fast du kunde väl inte vinna ensam med tanke på vinstvillkoret?Jag hade vunnit annars!
Det var ju riktigt snäll info! Jag fick bla "spårulven funderade på att käka cirkus, men ångrade sig"Jag fick spionraden "Kårulven käkar blacksmithfarm", inte så konstigt man tror det finns ensamma ulvar som kan käka då
Jag kan ta på mig skulden för Habina. Men de andra var för misstänkta.Men om onda kände till varandra, varför lynchades ni hela tiden?
Ja för helvete!!Så det var därför cirkus röstade på dig?