Om hon lyckats käka sista goda...Men om onda kände till varandra, varför lynchades ni hela tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om hon lyckats käka sista goda...Men om onda kände till varandra, varför lynchades ni hela tiden?
Men det var en ulv som hade flest röster - i ALLA DL!Hmmm... *sätter på sig tänkarmössan*
Känns som två kategorier. I Narnia lynchade vi alla originalulvarna rakt av. Men sen had LLs tillfört en ulv.
Här lynchade ni fler ulvar, men med ett stopp i mitten. Behövs nog två kategorier som sagt.
Varför hittade du på det där om att jag inte tror det finns en ängel? Förtydligade det inatt och sen använde du det i röstinlägget idag, då kändes du väldigt ondOch jag var rätt men inte 100 säker på att hemlig var mamman efter första nattDL därför var jon aldrig misstänkt
Förlåt att jag trodde du var ondJa för helvete!!
Jag höll på att tuppa av när min ENDA säkert goda var ulven
Dock var alla era konstiga teorier bra inspiration till extrakurser som universitetet erbjuderKan jag få säga det nu? ENDA twisten i leken är att alla fått mer eller mindre tweakade specialroller med en knapphändig beskrivning i rollistan. Alla kodord och konstigheter har ni uppfunnit själva.
"Hur man gör en lek med twistar", "Varför en lek där alla ulvar måste använda specifika ord är absurd", "Hur du som ulv i underläge fortsätter ha kul genom att psyka goda", "Vem skulle någonsin få för sig att göra en lek där ulvar inte får rösta på varandra", "2 eller fler lyor i en lek, och andra teorier som deltagare kommer med som är konstigare än något LL hittat på" och "Akta så ni inte ger Madalitso fler idéer till twistade lekar om ni inte är beredda på att faktiskt leka dem".
Japp! Mamman tyckte att vi skulle bli kompisar så vi fick veta varandras roll.
Rätt åt dig! (hickan alltså)Jag som administrativ assisten höll förresten på att få hicka första gången någon tog upp att leken kunde ta slut tidigast dag 6 (till och med dag 7 iom lynchstoppet) och jag insåg att de hade rätt nu när alla möjligheter till att käka ulvar försvunnit, för hur skulle jag lyckas hitta på nya kurser och lärandemoment till alla dagar
Det var nära ni fick gå en kurs som hette "Varför LL bör räkna på lekens maxium- och minimumlängd utifrån rollistan innan lekstart"
Jag blev sjukt förvirrad när du gick och dog kan jag sägaTack för en obeskrivligt knäpp lek!
Tack @Harrysen för att du försökte skydda mig, du valde ju rätt natt även om jag redan (tydligen!) låg för döden...