Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu börjar det dra ihop sig mot årets upplaga av Almedalsveckan. Kommer jag kunna stöta på några andra bukefalister i Visby? Några...
Svar
6
· Visningar
478
Senast: Cambrie
·
Äldre Det oundvikliga har hänt och jag har dängt min trotjänare Iphone 4s i asfalten, vilket resulterat i en hemskt ful skärm men fortfarande...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: AmyPond
·
Äldre M lade fram en del riktigt intressanta förslag, frapperande lika de som jag tidigare framfört ;)
Svar
11
· Visningar
784
Äldre Vi är två grannfastigheter som satt ihop en överklagan av ett beslut om detaljplan. Innebär det juridiskt någon nackdel att lämna in...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: Breaktown
·
Äldre Vi har lagt om lån och kommer ha 2000 kr mindre i amortering varje månad vilket vi ska lägga på buffert. Men VAR ska man lägga denna...
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: fryckan
·
Äldre Det talas om att det finns ett nytt slags klassamhälle: de som äger sin bostad och de som inte gör det. Det här gör mig så stressad...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 226
Senast: monster1
·
Äldre Har bokat reguljärflyg STO-IST-BKK i höst där min mamma ska följa med. Ringde henne och frågade TYDLIGT om hennes stavning på...
Svar
6
· Visningar
2 809
Senast: Capel
·
Äldre Undrar helt enkelt var jag vänder mej för att få del av en dom. Polisen? Vad behövs för att aktuell dom ska kunna hittas?
Svar
19
· Visningar
1 346
Senast: Niyama
·
Äldre Nu har jag lyckats med det omöjliga. Jag har helt plötsligt glömt min pinkod till mitt Mastercard som jag haft flera år och använt hur...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 416
Senast: TygerTyger
·
Äldre Okej, världens egotråd känner jag, meneee jag är desperat. Glasögonångest. :D Denna ångest. Varje gång. (Måste vara därför jag ser så...
Svar
14
· Visningar
1 556
Äldre Man skulle ha varit på plats, med gamla Bettan och IR siktet när nästan 30 får fick sätta livet till i Sörmland .
Svar
18
· Visningar
872
Äldre Om jag har 14 dagar på mig att returnera kläder jag köpt online, räknas de 14 dagarna från när jag hämtade ut paketet eller från när...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: Aliche
·
Äldre Vilka butiker/kedjor och vad ger de för fördelar? Rabatter? Kommer ni ihåg att ta med kortet? :meh: Jag har: COOP ICA (handlar sällan...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 833
Senast: Rosett
·
Äldre Någon som vet om det finns något ställe där man kan få dag i Nike Zoom Atlas? Och om inte vilken modell är mest lik?
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Lilla
·
Äldre Skämt åsido, snabbmat på hemmaplan. Jag känner att mina förråd brukar ha för lite mat att skicka ihop på en pissekvart och jag behöver...
Svar
19
· Visningar
2 873
Senast: Hermelin
·
Äldre Jodå, idag har jag sett dem första, och med tanke på att det regnar så gott som varenda dag och ingen ljusning i sikte, så tror jag det...
Svar
2
· Visningar
1 272
Äldre Varoufakis , den Grekiske finansministern anser uppenbarligen att det är långivarnas skyldighet att hålla Grekland med pengar...
Svar
3
· Visningar
480
Äldre Tänkte att jag skulle uppfylla en dröm jag länge haft och lära mig spela gitarr. Kommer inte ta lektioner eller så, har vänner som...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: Amha
·
Äldre Tecknat, en val som bodde i en skål eller i ett badkar, vet inte om det var på tv eller i en bok, 80- eller 90-tal. Ringer det en klocka...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: gul_zebra
·
Äldre Förra året, ungefär vid den här tiden, skaffade jag mig en ny hemsida/blogg. Den skulle betalas en gång per år så jag hade börjat...
2
Svar
27
· Visningar
2 355
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar