Vad har ni för kundkort/medlemskort till butiker?

ICA
Coop
Hemköp (medlemskap på betalkortet)
Willys (medlemskap på betalkortet och dessutom separat scanningkort)
Jula
Citygross
Intersport

och en hel del andra ställen som jag reggat på nätet via personnr. Behöver alltså bara lämna fram körkortet. Slipper gärna fler kort i plånboken.

All mat betalas med betalkort som ger bonus och rena pengar i återbäring. Känns gött. Har också fått tillbaka snart 2500 kr via refunder.se. Sådant jag ändå skulle köpt som ger återbäring.

Coop
Willys +
Citygross
Hemtex
IKEA Family

Jag är värdelös på att ha med mig korten när jag handlar även om det börjar bli bättre. Det är så mycket enklare med onlineshopping när det kommer till medlemsförmåner.

Jag har Ica & Coop (handlar iofs bara på ica nu och är nöjd)
The Body Shop (handlar en del, nöjd)

Sen typ IKEA (vad får man med det egentligen??)
Granngården (aldrig fått någon jäkla bonus eller liknande så ser ingen poäng egentligen)
SJ - rest en del tåg och samlat poäng
Triumph - jättenajs när jag kom upp i 50% på ett köp men nu har jag verkligen bhs i överflöd... :angel:
Typ lokala te-affären och pocketshop där man har stämpelkort.

Använder också gärna refunder när jag köper på nätet, enklare och pengar i bonus :)

Har säkert fler bonuskort men det är inte alltid jag tycker man får något för dem annat än reklam....

Ica
Hemköp
Coop/Medmera (finns ingen Coop där jag bor nu så blir nån enstaka gång på Akademibokhandeln det används)
Kicks
Åhlens
Stadium
SJ
Finnair

Kanske något mer som jag glömt, men tror det var allt.. Nästan alla är bara personnummer och inget kort.

City Gross
Willys
Bioklubben
Jula
Kicks
Hemtex
Plantagen

Har säkert glömt någon som ligger på personnummer. De enda jag har i kortform är de tre första, och det är bara CG, biokubben och Jula jag använder regelbundet. Sen använder jag makens personnummerbundna medlemskap på tex Stadium och sånt, onödigt att ha två där.

Har inte så mycket kort nu men är medlem i arken zoo, hööks, kriss of sweden, djurgårdens ridsport och granngården. Det var nog det.
Dvs bara häst eller hund butiker och en klädbutik.

Snor med mig föräldrarnas ica och citygross kort då jag storhandla, så att man kan få det lite billigare :p.

Hm.. Bara Ica o Coop som jag har kort hos fortfarande. Sen medlem hos stadium, granngården o Hööks typ.
Ja, o så har jag Ikea family-kort också

Jag har typ tusen medlemskort av olika slag.. Och har alla i plånboken, så den är typ en decimeter tjock. ;)

Mest flitigt använder jag Coopkortet och det ju rätt bra, för man får ju poäng som man kan använda. Har även ICAs kort, men jag handlar så sällan på ICA att det inte kommer bonuscheckar speciellt ofta.

Sedan har jag kort hos
SF
SJ
H&M
Åhléns
Clas Ohlson
Team sportia
Stadium
Apoteket
Hemmakväll
SAS
Ikea

Och säkert något mer..
En del använder jag oftare än andra..

Willys (mannens)
City Gross
Grizzly Zoo (mannens)
Hööks
Lindex
H&M
Hemtex
Espresso House
BR
Granngården
Åhléns
Polarn&pyret (mannens)
Stadium (mannens)
Kicks
Jula (mannens)
Clas Ohlssons (mannens)
K-Rauta (mannens)
Hemmakväll
Ikea (mannens)

Dom enda vi har i kortform är till matbutikerna, H&M, espresso house och Ikea. Resten tar vi på personnummer.

De jag använder mest:
Coop
Åhlens
Dea Axelsson (får 50:- rabatt på köpet varje gång känns det som + brukar ofta ha 20-25% på hela köpet)
SAS/Eurobonus
+ typ alla andra kort som är gratis

Det enda jag har kvar som man betalar för är TBS, men det ska jag försöka sluta med nu iår. Har alltid haft bonus innestående som skulle försvunnit tidigare, nu ska jag försöka hitta något för födelsedagsbonusen innan den går ut, men det är svårt när de knappt har några ekologiska vettiga produkter.

Jag var på Hemköp idag. Kom på när jag skulle trycka in koden att jag kanske skulle fråga om sån där bonus, sen såg jag på displayen där varorna kommer upp att det stod "koppla ditt bankkort och få bonus".
Tror ni jag bad kassörskan göra det?
:meh:
Nej.
Jag betalade och gick därifrån.
Varför ska jag alltid ha så svårt för att bestämma mig? :banghead:

Jag är medlem hos i princip varenda affär känns det som!

Willy's (+ scanning-kort), ICA (medlem/betal-kort), COOP, Dea Axelsson, IKEA, SAS/Euro-bonus, The Body Shop, H&M, Lindex, KapAhl, Kicks, Åhléns, SJ, ClasOhlson, Boots, Apotek Hjärtat etc etc

Övrigt som ger rabatter:
Hyresgästföreningen, Mecenat

Stadium glömde jag också...typ viktigaste
Jag var på Hemköp idag. Kom på när jag skulle trycka in koden att jag kanske skulle fråga om sån där bonus, sen såg jag på displayen där varorna kommer upp att det stod "koppla ditt bankkort och få bonus".
Tror ni jag bad kassörskan göra det?
:meh:
Nej.
Jag betalade och gick därifrån.
Varför ska jag alltid ha så svårt för att bestämma mig? :banghead:
Men det är jättelätt att göra själv! Jag skickade bara ett sms :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka