Glömt min pinkod

Den här tråden fick mig att börja memorera alla koder till kort och bankdosa och sånt. Och givetvis är en kod borta. Det är den här trådens fel :banghead:

Jag vet inte bokstävernas plats så då måste jag ju lära mig dem och komma ihåg det i stället. :cautious: :p
De är ju lätt att räkna fram om man skulle glömma sin kortkod :) Men själv har jag faktiskt ett liknande räknekomihåg som ditt fast lite mera speciellt. Det viktiga är att det är något som är svårt att helt glömma, och ord kan vara lättare att komma ihåg än siffror.

Liknande trådar

Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 847
Senast: Linda_A
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 144
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 417
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar