Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr håller inte förbrukarombudsmannen som brukar svara på lyssnarnas frågor i konsumentmagasinet med dig där, utan han/hon säger konsekvent att det är din skyldighet som konsument att se till att du kan betala i tid. Vilket innebär att det är din skyldighet att fråga efter betalningsuppgifter om uppgifterna innte finns tillgänglig för dig inom rimlig tid (för privatperson i sverige oftast 10 dagar) innan förfallodato.
Mitt andra webbhotell (wopsa/cygrids) har alltid skickat fakturorna med e-post. Något annat trodde jag inte existerade.
Jag lyssnar på i princip alla avsnitt av P1s "Plånboken" (som jag antar att du syftar på) och har aldrig hört talas om "förbrukarombudsmannen".
har aldrig heller hört talas om "förbrukarombudsmannen" Visst har vi många ombudsmän av olika slag i Sverige... Men vad fanken gör just denna....
Förbrukar saker kanske? Typ skattemedel?
Jag trodde det var en felskrivning av Konsumentombudsmannenhar aldrig heller hört talas om "förbrukarombudsmannen" Visst har vi många ombudsmän av olika slag i Sverige... Men vad fanken gör just denna....