Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad gör man i Alghero? Solar, badar och äter- givet! Men har ni några kul tips på saker man bör se och göra? Vi åker dit nu 1v just...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Zaga
·
Äldre Rensade min garderob lite nu precis och insåg att det var någonting som saknades. Nämligen en enkel, vit klänning. Nu är jag väl...
Svar
10
· Visningar
2 248
Äldre I slutet av augusti (ja, jag är ute i god tid...) ska jag på bröllop. Tanken är att jag ska matcha min kavaljers slips och alltså måste...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Karma
·
Äldre Jag köpte ett par nya hörlurar till min iPhone och nu har någon av parterna gått för sig att musiken ska stängas av när jag byter skärm...
Svar
0
· Visningar
287
Äldre Min man beställde ett par nya träningsskor över nätet, betalade och fick förra veckan mail om att de skickats från företaget. Då det tog...
2
Svar
27
· Visningar
6 341
Äldre Vi ska åka på en liten minisemester, sambon och jag. Vi åker över Stekenjokk till Vilhelmina och ska bo på deras hotell nu mellan idag...
Svar
13
· Visningar
885
Senast: kamomillo
·
Äldre Hej. Tänkte höra lite med er om detta störande objekt. Grannar! Jag önskar så att jag kan hitta min dröm gård o slippa grannar man...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Tora
·
Äldre Jepp, min far fyller 75 om nån vecka. Han är pigg och aktiv, spelar golf, reser, sjunger i kör, är engagerad i föreningar osv. Han lagar...
Svar
7
· Visningar
3 539
Senast: Snurrfian
·
Äldre På skattekontot utbetalt den 6 som var i lördags, tre bankdagar. Då borde dom komma idag men inget ännu. Ha ni fått era?
2
Svar
31
· Visningar
1 873
Senast: Oldie
·
Äldre För någon månad sedan så köpte jag en flaska med hårspray, efter två veckor så fungerade den inte längre. Det är som om att när man...
Svar
14
· Visningar
21 543
Äldre I går pratade jag med en försäljare ("...bla bla bla, telefokus, på uppdrag av telia...") och nappade på ett erbjudande. Nu har jag fått...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Trott
·
Äldre Är det någon här som varit i New York nyligen? Skulle vilja ha lite rekommendationer på hotell och områden att bo i :) Letar...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: malllle
·
Äldre Var inbjuden till knytkalas med arbetskamrater igår. Sammanlagt var vi ett gäng på 10 stycken. Två av personerna "höll i" festen (dvs vi...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 222
Senast: Hermelin
·
Äldre Farmen började igår. tänkte vi kunde diskutera farmen här. :) vad tycker ni? Letade men hittade ingen tråd. ta bort om de redan finns en.
34 35 36
Svar
704
· Visningar
48 977
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska på examensbal på måndag och skulle vilja ha lite input på hur jag ska tänka när det kommer till skor, smink, smycken och naglar...
Svar
12
· Visningar
1 504
Senast: Mineur
·
Äldre Har någon där ute i av er något tips på mjölkfri smörgås tårta? Maken önskar sig en smörgåstårta på födelsedagen. Den får vara...
2
Svar
22
· Visningar
5 224
Senast: Pudlan
·
Äldre Jag har förstått att det finns en del veganer på Buke och behöver hjälp att handtera veganer i ett familjesällskap. En person i min...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
14 592
Senast: kryddelydd
·
Äldre Sambon och jag ska bege oss hem till mina päron i sommar, vilket förvisso bara är en resa på 5h men då vi har hund kommer vi ändå att...
2
Svar
21
· Visningar
4 004
Senast: Habina
·
Äldre Behöver nån att prata med nån som kan muntra upp mig. Känner mig ledsen just nu.Min pappa är ju död och det närmar sig hans årsdag ...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: chaosgirl
·
Äldre Nu har det varit mkt inbrott i det område jag bor. Hur garderar man sig? För ett par veckor sen. Killen har larm, ni har säkert läst om...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info