Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Såhär är det.. Jag pluggar på distans och kommer göra så ett par år till. Det är inte heller mycket som binder mig här längre, jag...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Stefffie
·
Äldre Min sambo fyller snart jämnt och jag vill ge honom en romantisk weekend i present. Jag sitter och tittar på nätet men tycker att det är...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Emiro
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Jag handlar rätt mycket på nätet, mest medicin och hygienprodukter samt kläder. Antar att många gör det nuförtiden men hur betalar ni...
Svar
19
· Visningar
1 305
Senast: cassiopeja
·
Äldre någon som kutat och picknickar? Det har ju varit blandat innehåll i den där picknickpåsen genom åren, från väldigt matigt till rätt...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: aemaria
·
Äldre Nån här som har flyttat in i sin partners bostadsrätt? Hur har ni gjort med hyran? Han betalar av på lånet och vi pratade om att jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 467
Äldre Jag har nu velat i snart ett år om jag ska byta bank. Det som framför allt har hållt mig kvar är pga jag har varit i behov av att kunna...
2
Svar
29
· Visningar
2 858
Senast: Rosett
·
Äldre Fick lyssna på när min kära bror sjöng förut, han har inte velat att någon ska höra förut men nu har han tagit steget och låta andra...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Mirre
·
Äldre Hur fungerar det... när man hyr sitt boende. Får man det och vad är det för regler runt det?:)
Svar
14
· Visningar
1 135
Senast: Ankan
·
Äldre Något jag själv har lagt märke till mycket mer på sistone är att så fort det är skriverier om t ex en olycka där en lastbil är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 004
Äldre En undersökning från SIFO på uppdrag av Svd visar att var tredje väljer bort tåget p.g.a risken för förseningar. Själv har jag också...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 165
Senast: Andromedae
·
Äldre Hej alla, Jag brukar mest skriva på ungdom, men tänkte att denna tråden passade bäst här kanske =). Jo, min pojkvän vill köpa en ny...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 753
Senast: spinxx
·
Äldre Åker på marinbiologikurs på västkusten 3 veckor i sommar och den inkluderar en hel del snorkling. Känner att jag vill ha med mig egen...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: SaraMara
·
Äldre Dokumentär. Sänds på Discovery i dag söndag 31 maj kl 23:00 - 00:00. "Det här är den rörande, sanna berättelsen om de miljontals...
Svar
1
· Visningar
453
Senast: Myrten
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: blizz
·
Äldre Totalt hjärnsläpp här, det finns ett slags hårdare bröd, som är formad som en liten skål, som man kan fylla med olika röror. Säljs i...
Svar
10
· Visningar
2 936
Senast: Centaur
·
Äldre Fick en ring i present av en vän idag. Tillverkaren skriver "Ringen är gjord i rhodiumpläterad mässing och målad för hand i olika rosa...
Svar
12
· Visningar
987
Senast: Cilva
·
Äldre Kanske skulle denna tråd stå på hem och hobby? Moderator får flytta i sådana fall. Fick ett jättefint marmorinobord av en släkting som...
Svar
5
· Visningar
10 365
Senast: hastflicka
·
Äldre Tips på ställen en kan åka i för en helg i södra delarna av landet? Tänker nog mer land och stuga än stadsäventyr. Något mysigt ställe...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: aprilmaj
·
Äldre Vi funderar på att byta ifrån Telia tv, bredband och telefoni till Viasat tv, bredband och telefoni eftersom det är billigare. Frågan är...
Svar
12
· Visningar
3 269
Senast: Mirtai
·
Äldre När jag var och gick i skogen igår så såg det ut så här på i princip alla döda träd vilket var många Dom flesta var det mindre skador...
2
Svar
34
· Visningar
3 249
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar