Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag kommer i år att för första gången göra avdrag för arbetsresor men undrar lite hur jag ska räkna. Jag har nämligen lite alternativa...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 681
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag står inte ut! I värsta pms-ruset satte jag mig ner och kramades och grinade ihop med en tiggare i morse. Alltså, nu ville hon nog...
28 29 30
Svar
598
· Visningar
40 561
Äldre Hjälp mig nu, alla cykelnördar (jag vet att ni är några här :D)! Jag vill köpa en cykel! Främst för att enkelt kunna ta mig mellan...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: warg
·
Äldre Alla kommer vi säkert till en punkt i livet där allt blir lite tråkigt, det händer inte så mycket, allt rullar bara på, är varken bra...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: hljomalind
·
Äldre Chansar på att någon på Buke varit på Korsika. Vi planerar en veckas semester på Korsika i slutet av september. Två vuxna - vi gillar...
Svar
7
· Visningar
1 715
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Jag satte in en gåva till Röda Korset, skrev ingen avsändare, inget OCR-nummer. Sen fick jag ett tack-mail av dem. Så banken måste ha...
2
Svar
30
· Visningar
2 899
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska på bröllop och ska ha den här klänningen. Vigseln är utomhus så jag kanske behöver ha nåt över. Vad ska man satsa på? Överlivet...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: Raderad medlem 68338
·
Svar
0
· Visningar
236
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
192
·
Svar
0
· Visningar
226
·
Svar
0
· Visningar
276
·
Äldre Jag behöver lite tips och råd från bukefolket eftersom jag googlat mig snurrig nu. Jag hyr ett gammalt litet hus. Min Hv är inte mycket...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
14 749
Senast: Korven
·
Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 033
Senast: MM
·
Äldre Jag hade tidigare ett mobilabonnemang med helt fri surf och 7Mbit/s för 69kr i månaden som tydligen var för bra så Telenor ändrade till...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: labb
·
Äldre Går i bilbytartankar och skulle vilja ha en med fler säten. Den ska dock fungera att köra mycket och långt med alltså jobbresor, inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 701
Senast: ameo
·
Äldre Det är väl ingen som glömmer handduken idag?! I år kommer vi ju dessutom ihåg en av världens mest kreativa och fantastiska författare...
Svar
10
· Visningar
815
Senast: Mia_R
·
Äldre Maken fyller jämt och jag tänker bjuda honom på en överraskningsresa till London då vi båda älskar den staden. Men nu var det ganska...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Javan
·
Äldre Hej kära allvetande buke-folk! Nu behöver jag er hjälp att knäcka en gåta :) Min syster i Sandviken har märkt mystiska saker längs...
Svar
16
· Visningar
2 866
Senast: Destiny_D
·
Äldre Någon som varit där? Och isåfall, är det ett bra semestermål ?
Svar
0
· Visningar
380
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama