Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Björkveden brinner susande i eldstaden, rått o kallt ut. Hunden o jag njuter av brasvärmen. Småler och smilar en smula åt vad jag läser...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: athena
·
Äldre VÄLKOMNA TILL DEN OFFICIELLA ESC2015 - FINALTRÅDEN! I morgon lördag kl 21;00 tävlar Måns Zelmerlöw och 26 andra artister/grupper i...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
18 330
Senast: Lilla
·
Äldre Vad tror ni om detta? Rätt metod? Eller är det rent av manipulerat?
Svar
7
· Visningar
863
Senast: hastflicka
·
Äldre Snart har de grävt färdigt med fibern här, och vi ska välja leverantör i djungeln... Ni som har fiber, vad har ni för leverantör och...
2
Svar
30
· Visningar
1 544
Senast: Trissa
·
Äldre ...när ni är på simhallen? Ni som har små genomskinliga "necessärer" vart köpte ni dem? Och hur stora är dem?
Svar
3
· Visningar
641
Senast: Andromedae
·
Äldre Om några år kommer jag och min familj byta stad och bo, vi har siktet inställt på Halland. Frågan är bara var? Jag är mest bekant med...
2
Svar
32
· Visningar
2 304
Senast: Killaloe
·
Äldre Varför är RUT en kvinnofälla medan man aldrig hör att ROT är en mansfälla? Enkel fråga som jag skulle vilja få lite olika tankar om.
Svar
7
· Visningar
936
Äldre En fullständigt okänd ung kvinna i en annan stad sänder vänförfrågan på facebook. Jag tar bort den. En timme senare kommer förfrågan...
2
Svar
28
· Visningar
7 342
Äldre Jag fortsätter tjata med mina resfrågor..:p Någon som varit i Puerto rico - ön i Karibien, inte på kanarieöarna. Är det ett trevligt...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: aemaria
·
Äldre Efter önskemål startar jag en egen tråd till semifinal 2, det har vi alltid gjort förr så varför inte i år igen? ;) Torsdagen den...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
9 137
Senast: voltis
·
Äldre Idag tror nog många att begreppet svitjod hänger samman med obskyra grupper på högerkanten. För min del kan inget vara mer felaktigt...
Svar
0
· Visningar
376
Äldre Spånar inför en novemberresa och undrar om någon har tips på trevligt resmål? Lite krav finns det :) *Solsäkert resmål med minst 25...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Gabbi
·
Äldre jag borde nog egentligen skapa en anonym användare, men jag orkar inte :meh: Hur gör man om man har en förtroendevald ordförande (visst...
Svar
16
· Visningar
3 838
Senast: swemale
·
Äldre Jag tror att vi precis har varit med om den absoluta höjden av idioti i bostadssammanhang! Dottern har precis blivit sambo och flyttat...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 883
Senast: tanten
·
Äldre Hur pass svårt är det att få tag på en hyrelägenhet i Halmstad? Vilka områden är bra och vilka vill man undvika? En personlig preferens...
Svar
11
· Visningar
1 754
Senast: _husmusen_
·
Äldre Ikväll smäller det äntligen!! Dags för Eurovision Song Contest igen, det är semifinal 1 som går av stapeln och allting startar kl...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
8 712
Senast: Rhinos
·
Äldre Det är såna här frågor som buke är till för :D Såna där ostar som är smuliga och gryniga, ni vet? Hur tusan ska de hanteras egentligen...
2
Svar
37
· Visningar
14 012
Äldre Köpte en sak på ebay, när den kom fram visade det sig att säljaren har mätt den fel och den är i fel storlek. Jag skickar tillbaka den...
Svar
3
· Visningar
1 959
Senast: TinyWiny
·
Äldre Sykunniga, se hit! Jag har en festklänning som har (stål?)fjädrar runt klänningslivet för att ge det stadga. Nu håller en av fjädrarna...
Svar
7
· Visningar
632
Äldre En tanke som slog mig härom dagen när olyckan var nära. Säg att två personer är ute i skogen. De har tagit bilen en bit in och det är...
Svar
12
· Visningar
1 573
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama