Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska för första gången skriva på ett förstahandskontrakt och undrar lite om kontraktet! Fick kontraktet skickat till mig av hyresvärden...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Wysiwyg
·
Äldre En tråd där man kan fråga om råd och tips när vi tecknar :) Tyckte det var enklare med en egen tråd istället för att det tar plats från...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Amha
·
Äldre På min arbetsplats finns det en tjej som jag jobbar med, och vi har lunchrast samtidigt ofta, inte alltid men ofta. Och tiderna är...
Svar
6
· Visningar
1 891
Senast: tanten
·
Äldre Jag har oerhört dålig koll på min telefon emellanåt, tappar, glömmer och lämnar den lite varstans. Därför vågar jag inte ha varken...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: Blueberry
·
Äldre Mamma fyller dessutom samma dag. Har totalt slut på idéer, barnen gör varsitt handavtryck som jag tänkte sätta ihop på något vis...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Mirre
·
Äldre Familjen ska på MC-semester i Skåne. Vad får vi inte missa? Kan vara antingen sevärdhet, nån lättare aktivitet eller nåt mysigt...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Elina8
·
Äldre Nu har jag suttit för mycket på instagram och kollat! Men när jag nämnde Maldiverna för sambon så lät han väldigt positiv. Men hur tusan...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: Mineur
·
Äldre Jag och min pojkvän fick av snälla vänner som inte själva skulle använda dem, två jojokort som gäller i hela Skåne till och med den 24e...
Svar
18
· Visningar
881
Äldre Hej. Tänkte höra lite på vilka uteställen man borde gå till i Stockholm. Vilka gillar ni och varför? Jag och en kompis har nämligen...
Svar
7
· Visningar
1 214
P
Äldre någon som har tips! Ska även vara bra mat! Har tittat på Hurghada, men kommer inte längre, finns det alternativ? :)
2
Svar
36
· Visningar
2 227
Senast: Aionee
·
Äldre Lägger den här på senior eftersom ni troligtvis har mer koll på sånt här med familj osv än vi ungdomar, hoppas det är okej! Vad brukar...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 238
Senast: Wysiwyg
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20790619.ab Hur kan man inte stanna om man ser ett litet barn stå vid vägkanten?
2 3
Svar
59
· Visningar
4 184
Äldre Planen är att flytta från Stockholmsområdet då det är alldeles för dyrt att köpa hus här. Vart jag tar vägen vet jag inte. Nu är det...
Svar
17
· Visningar
1 404
Senast: aprilmaj
·
Äldre Ska på arbetsintervju på klostergatan på fredag. Men var parkerar jag enklast? Visst finns det några parkeringsplatser kvar på...
Svar
8
· Visningar
681
Senast: Fille
·
Äldre Jag är på jakt efter en ny ryggsäck till träningen och när jag cyklar längre sträckor bland annat. Min gamla Samsonite sjunger nu på...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: nickan1
·
Äldre Well, med tanke på att jag är född, uppvuxen och fortfarande bor i en håla ett par mil från huvudstaden kan ju denna tråd te sig en...
Svar
8
· Visningar
1 032
Äldre Som rubriken frågar, vad är den bästa festen och varför? Med anledning av den tråd jag precis startade med hur man klär sig vid...
Svar
8
· Visningar
1 121
Äldre Hur stor är er lägenhet? Hur mycket betalar ni i hyra? Tar ni studielån? Har ni inkomster utöver lånet? Hur mycket betalar ni/månad för...
2
Svar
26
· Visningar
5 160
Senast: Elektronen
·
Äldre Jag söker en krydda som oftast fanns tillhands i skolmatsalen (runt 90-talet), där den främst användes till att krydda grönsaker (t.ex...
2
Svar
28
· Visningar
6 839
Senast: GotAsecret
·
Äldre Ska på maskerad/fest om ett par veckor. Min bästa vän har fyllt jämt och temat på festen är egentligen Sherlock Holmes ( detektiv-tema)...
Svar
3
· Visningar
1 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar