Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det händer ibland att jag får en avisering på Facebook som ser ut som följande: Kom ihåg: Namn har bjudit in dig till Namn på evenemang...
Svar
1
· Visningar
587
Senast: starcraft
·
Äldre Min man fyller snart år, han ska bland annat få en plånbok - men jag hittar inte den rätta. Nu förlitar jag mig på er. Den ska: -Vara...
Svar
14
· Visningar
1 259
Äldre Vi letar nytt boende. Har stött på några lovande objekt, MEN, i vissa fall har det legat vindkraft i närheten. 500-700 meter därifrån...
2
Svar
23
· Visningar
3 698
Senast: Ginne
·
Äldre Makroekonomer, se hit! Jag har en korkad fråga. Jämviktsläge definieras ju i makroekonomin som det tillstånd då den totala efterfrågan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: tigerflicka
·
Äldre Min morfar har dött. Han har två barn, min mamma och hennes halvbror. Min mamma är död. Min morfar var ( tror jag) inte gift, men väl...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Crossline
·
Äldre Trillade över den här video: https://www.facebook.com/100004584276950/videos/445622202267252/ Kära allsmäktige buke, är det någon som...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Henbane
·
Äldre Efter att ha diskuterat med nära och kära om hus, huslån och amortering där alla hade delade åsikter undrar jag: Hur resonerar ni kring...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
11 499
Senast: tanten
·
Äldre En nära vän till familjen gick bort för ett tag sedan, är begravning på fredag och jag funderar på vad man ska ha på sig. Svart lär man...
Svar
12
· Visningar
1 928
Senast: TinyWiny
·
Äldre Ja, får man göra det, och när? Eftersom jag erkänner att jag inte är vidare barnkär, har jag försökt övertala mig själv att jag inte...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 125
  • Låst
Äldre Jag sökte på om de fanns någon liknande tråd men kunde inte hitta. Så jag ville starta upp en. Här skriver vi allt som har med...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Manji
·
Äldre Vi ska för första ggn bila till sommarhuset på Costa Blanca och vill ta ungefär en vecka på oss ner och göra nedslag på trevliga platser...
Svar
7
· Visningar
779
Senast: SaraMara
·
Äldre Kristina Winberg, SD nyss i P1 "Det kommer att komma miljoner miljoner människor till utländska ambassader och söka asyl till Sverige."...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: TomasN
·
Äldre Jag har börjat använda en shoppingsvagn, en s.k. "Dramaten" som skolväska, för att slippa bära alla tunga böcker och bärbara datorn hela...
2
Svar
24
· Visningar
3 705
Senast: ricca
·
Äldre Jag brukar göra ett bakverk med kondenserad (sötad) mjölk som ska kokas i flera timmar för att bli kolasåsaktigt. Har dock hört om...
Svar
9
· Visningar
2 205
Senast: aemaria
·
Äldre Rubriken ställer världens dummaste fråga - jag är medveten om det. Men vad jag undrar är om man måste ha reflexer och fungerande lyse på...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Luff
·
Äldre Snälla, skulle vara jättesnällt ifall någon vill hjälpa mig... Alltså, i år fick jag ingen deklaration med posten, så jag ringde...
Svar
4
· Visningar
920
Äldre "Nu pratar SD om judar igen Liljestrand påminner om den växande antisemitismen och frågar om Jomshof anser att det är ett problem att...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Sleepy
·
Äldre Har ni några nostalgilåtar? Posta här! :banana:
Svar
14
· Visningar
785
Senast: aprilmaj
·
Äldre Så är jag strax på G mot USA, åker till Los Angeles på jobb via Chicago från ARN. Tänkte köpa "flytande dryck" :D på Arlanda för att ge...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: Kakis
·
Äldre Jag såg en intressant diskussion idag på ett annat forum gällande tidelag, och det nyligen blivit olagligt efter att ha varit lagligt så...
Svar
2
· Visningar
10 016
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.