Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som varit där? Är det ett bra resmål för en barnfamilj? Vad är must see osv?
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: voltis
·
Äldre Hej, Jag behöver alla råd och tips jag kan få angående ett försäkringsärende efter en bilolycka. 2012-12-15 var jag med i en bilolycka...
Svar
5
· Visningar
1 023
Äldre Ja det är precis vad jag är, uppgiven... Min och systrarnas pappa dog i Oktober. Pga missbruk hade vi ingen kontakt alls de senaste 7...
2
Svar
28
· Visningar
2 841
Senast: nickan1
·
Äldre Vi har tänkt att fira midsommar på Åland i år, underbar tid där då :) Jag har släkt på Åland och det är med dem vi troligen kommer att...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: tott
·
Äldre Ja,är det så. Mina funderingar grundar sig i högst ovetenskapligt tv-tittande. Jag gillar matlagning och tittar gärna på...
2
Svar
35
· Visningar
2 838
Senast: Mim
·
Äldre Något som varit där och kan berätta om sina erfarenheter? Bra eller mindre bra? Finns det något genuint eller är det bara...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: aemaria
·
Äldre Om en tappat bort och glömt av en faktura som det sen kommer inkassokrav på, syns detta då i en kreditupplysning?
Svar
5
· Visningar
2 260
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Jag studerar, som vissa av er vet, statsvetenskap och har varit politiskt engagerad i många år. Jag har dock aldrig engagerat mig i...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 291
Äldre Vill bara dela med mig av denna.
Svar
0
· Visningar
527
Senast: Idas
·
Äldre OMG, LOL, FFS osv vet jag. Men FTW?? :confused:
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Trani
·
Äldre Det gamla gruvhålet i Östra Silvberg i Dalarna är omgärdat av rykten. Nu har ett gäng skattletare med en undervattensrobot gått till...
Svar
3
· Visningar
1 022
Äldre När ni får ett varuprov, t ex ett trosskydd, en ansiktskräm (sån där som bara rymmer någon ml som man måste klippa upp) eller parfym...
2
Svar
29
· Visningar
2 166
Senast: anna_panna
·
Äldre Jag hittar ingen tråd om det, men känner att jag vill prata. En video släpps med en massa vuxna människor som står i en ring runt en...
61 62 63
Svar
1 258
· Visningar
62 486
Äldre Jag har fått en kallelse till ett jobbmöte i Lync - vilket jag aldrig varit i kontakt med och inte heller har installerat på min dator...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: hagel
·
Äldre Jag har en hel del saker såsom kläder som jag behöver göra mig av med. Det finns ju många hjälporganisationer som har second handbutiker...
Svar
4
· Visningar
623
Senast: Rosett
·
Äldre Ja som rubriken lyder, kan man göra nåt enkelt och gott på några liter björksav?
Svar
1
· Visningar
524
Senast: aprilmaj
·
Äldre Vi ska ha en loppis på dotterns förskola men har kört fast på en enkel sak - hur skaffar man växelpengar? Eftersom banker är kontantlösa...
2
Svar
21
· Visningar
7 696
Senast: Ninnurur
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Efter en lång och intressant diskussion på jobbet om internetforum och vilka som hänger på dylika kommer snabb gallup. Jag kombinerar...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 664
Senast: Amha
·
Äldre börjar inse att det är dags att köpa ny cykel. Min Har 12 år på nacken och är egentligen köpt till min lillebror som växte ur den över...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Brandgul
·
Äldre Jag har ett par vita sneakers med svarta läderdetaljer som för ett tag sedan blev lite smutsiga. Tänkte då att jag skulle tvätta dem så...
Svar
2
· Visningar
2 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka