Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
141
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
241
·
Svar
0
· Visningar
228
·
Svar
0
· Visningar
171
·
Svar
0
· Visningar
175
·
Svar
0
· Visningar
198
·
Svar
0
· Visningar
346
·
Äldre (nedrans katt nu dricker han min saft) (ni som har poblem med stavning komman punkter etc etc kan hålla det för sig själv,, jag har...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: Rosett
·
Äldre Här kan man testa vilken engelsk dialekt man har och även vilket modersmål. Testet tar 5-10 minuter...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 581
Senast: Avalbane
·
Äldre Nu behöver jag lite hjälp med att få rätsida på lite saker angående föreningsverksamhet och tänker att Buke vet ju nästan allt som inte...
Svar
14
· Visningar
2 434
Senast: Sol
·
Äldre Jag har ett problem. Jag får hårda stötar av bilen, när jag kliver ut ur den. Det började med att jag fick stötar när jag klivit ut ur...
2
Svar
27
· Visningar
1 792
Äldre Var i Stockholm hittar man butiker som säljer fodral till Macbook Air? Jag vill gärna ha ett fint/färgglatt fodral. Har kikat runt lite...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Hedinn
·
Äldre Trafikräkning med sådan där sladd över vägen som räknar antalet bilar och deras hastighet - får privatpersoner beställa sådan och vem...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: sussisus
·
Äldre Hej alla bukefalister!!! Jag ska på Way Out West i sommar och de släppte nyss att mitt absoluta favoritband (alltså verkligen verkligen...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Tokyo
·
Äldre Hur förvarar ni ert vin/annan alkohol? Vi bor väldigt litet men har ingen förvaring alls för detta. Har plats för något slags vinställ...
Svar
13
· Visningar
4 362
Senast: hastflicka
·
Äldre I sommar har jag och min pojkvän tänkt åka till norra Sverige ett par veckor eller så. Ingen av oss har varit längre norrut än Östersund...
Svar
19
· Visningar
3 589
Äldre Är det det lagligt att låna information från olika hemsidor och sammanställa på en annan hemsida? Tänk typ att jag samlar alla...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Mia_R
·
Äldre Såg detta: http://uppskattat.se/mamman-maste-valja-mellan-tva-dorrar-vad-som-hander-nar-hon-gar-igenom-ar-riktigt-ovantat/ och tänkte...
Svar
11
· Visningar
1 063
Äldre Är det någon här som rest till Iran. Jag har under flera år varit intresserad av en sådan resa men som ensam kvinna som inte kan språket...
2
Svar
27
· Visningar
3 087
Senast: Shaggy
·
Äldre Skulle beställa några böcker på nätet men det föll på att jag inte har ett kreditkort :-( Finns det någon e-handel som levererar...
Svar
7
· Visningar
629
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur