Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur ska man egentligen göra för att det ska uppfattas rätt av den som läser? För många gånger blir det missförstånd åt alla håll. Hur...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 103
Senast: Trani
·
Äldre Visste inte vad jag skulle sätta för rubrik :p Men jag bor i lägenhet i ett område med sex st stora lägenhetshus. Nu är det ett par...
Svar
10
· Visningar
2 158
Senast: kvandi
·
Äldre Livet ger ständigt nya insikter. I en organisation finns handlingar dels utsända till de valda ombuden till riksorganisationens...
Svar
13
· Visningar
2 529
Senast: tanten
·
Äldre Jag läste nyligen i en tidning om ett par nystartade företag som har som affärside att erbjuda VAB-tjänster dvs föräldern köper den...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
8 860
Senast: marshall
·
Äldre Tränar på ett gym, låt oss kalla gymmet för A. A ska nu slås ihop med gymmet B. Från och med 1/9 blir det även en prisändring. Beslutet...
Svar
13
· Visningar
1 369
Senast: Sonic76
·
Äldre Om ett par jeans är str 29/31, vad motsvarar det för str då? Blir inte klok på det där med jeansstorlekar
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Andromedae
·
Äldre Har ägnat dagen åt städning i trädgården och upptäckt att det är gott om skal av solrosfrön under ett av de stora träden. Jag matar...
Svar
15
· Visningar
2 627
Senast: aprilmaj
·
Äldre Lokaltidningen hade följande artikel som aprilskämt idag. Jag har funderat på det och varit provocerad av det hela dagen och jag kan...
2
Svar
33
· Visningar
3 171
Senast: tanten
·
Äldre Ville bara önska alla en riktigt glad påsk :)
Svar
5
· Visningar
496
Senast: MalinJ
·
Äldre Hur tar man sig mest prisvärt från Stockholm till Kiruna? Nattåget kostar 1700:- t/r i sovvagn och tar 19 (!) timmar, men man sover ju...
Svar
11
· Visningar
2 128
Senast: Josefiine
·
Äldre Är på jakt efter snygga vardagsklänningar men har problemet att allt känns för uppklätt. Jag tycker att det är enormt snyggt att ha...
Svar
19
· Visningar
2 043
Senast: Ciindy
·
Äldre Hej och välkomna till Bukes fotoutmaning! :) Regler Ett utvalt tema/motiv ska visas. Endast en bild/fotograf. Bilderna får redigeras i...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
32 999
Senast: Trott
·
Äldre Någon här som fått Olanzapin Actavis någon gång? Hur märkte ni biverkningarna isåfall? vet ju att det är olika från person till person...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 815
Senast: Grazing
·
Äldre Nu är det sommarid igen. Jag är lika förundrad som tidigare över detta - i mitt tycke - så meningslösa arrangemang. När den infördes...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 608
Senast: Jonaz
·
Äldre Jag sitter och funderar på Bråvallafestivalen. Vill åka, men vill inte bo på campingen ;) så jag kollade på hotels.com efter hotell, men...
Svar
8
· Visningar
631
Senast: melen
·
Äldre Hon menar inte att tiggeriet ska förbjudas, bara att fastighetsägaren ska har rätt att avhysa objudna gäster från sin fastighet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 986
Äldre Hej igen! Nu börjar jag fundera på hösten igen. Har jobb till hösten, sen är jag arbetslös. Funderar därför på om jag antingen ska...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: emmeloy
·
Äldre Har länge gått i tankarna på att starta en butik på nätet. Helst hade jag velat sälja något som jag själv har designat. T.ex att jag...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: millan10
·
Äldre Jag är på jakt efter breda sugrör men hittar inget vettigt som kan suga upp tapiokapärlorna när jag gör bubbelte eller dricka med andra...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: AraSlei
·
Äldre Jag och sambon funderar på att åka och titta på en av Global Champions Tour-omgångarna, men fastnar på hur det funkar med biljetter...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama