Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu är det fritt fram att deklarera! :D
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 144
Senast: bejkonfis
·
Äldre Jag har en 500 cl pumpflaska (ansiktstvätt) med typ 0,5 dl kvar på botten men kan inte pumpa upp det. Ser inte hur "röret" är i botten...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: Rosett
·
Äldre Ja, eftersom att Bukefalos hjälpt mig att hitta bra grejer tidigare, så testar jag igen! :D Jo, det är nämligen såhär att jag inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 908
Äldre Ja, har ni några bra tips för hur man hittar så billiga flygbiljetter som möjligt? Ska man boka tidigt, eller så sent som möjligt? Ska...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Sedna
·
Äldre Jahap som om inte den här flyttcirkusen vore nog så ska vi även tvingas ha lägenhetsvisningar vilket egentligen inte är en big deal...
Svar
14
· Visningar
1 305
Senast: hastflicka
·
Äldre För ett Exido stylingset? Det är knappt använt, 5 delar med plattång, locktång, skruvlocktång osv. Minns tyvärr inte vad det kostade...
Svar
10
· Visningar
857
Senast: tanten
·
Äldre Är det någon som vet restiden från cityterminalen till Arlanda? Försöker hitta den på Flygbussarnas hemsida men finner ingenting
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Shaggy
·
Äldre Jag och min sambo är bjudna på maskerad i helgen, temat är 50-tal samt burlesque . Hur klär man sig? Prickigt i 50-tal så långt är ja...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: YaHilweh
·
Äldre Ska vi inte skapa en samlad tråd för Bukes bilnördar.... Vad har ni för drömbil? Vad drägglar ni över? Etc... Och ur mitt perspektiv...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 675
Senast: bejkonfis
·
Äldre Nu är jag förvirrad och tankarna snurrar runt, runt, runt. Vågar och vill jag flytta ut till ett hus på landet helt ensam från min...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 318
Senast: Reville
·
Äldre Inatt drömde jag en rätt konstig dröm om att jag var på anställningsintervju hos sverigedemokraterna. Intervjun hölls av Åkesson själv...
Svar
18
· Visningar
1 138
Senast: Maqurell
·
Äldre För att finansiera sina nödvändiga reformer. Men kan en realpolitiker i Europa verkligen "köpa" det förslaget.? Det skulle ju resultera...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: Atle
·
Äldre Finns det? Om ja, vilka är bra? Eftersom jag redan tidigare tyckte att det var (både kroppsligt och själsligt) jobbigt att försöka ta...
2
Svar
23
· Visningar
5 606
Senast: Pudlan
·
Äldre Kanske inte så uppmärksammat i Sverige, men en rätt stor nyhet idag i många andra länder (i alla fall i Asien, Australien och UK) är att...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Inglorion
·
Äldre Blev helt chockad när jag såg en artikel på nätet. Det skall antagligen vara humor, men det känns inte riktigt som att dom lyckats...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Fruentimber
·
Äldre Alltså, I´m impressed, vilken uppslutning! Varenda människa pratar om rocka sockorna idag och har olika sockor på sig. I barnens skola...
2
Svar
38
· Visningar
2 766
Senast: tanten
·
Äldre Jag ska köra till norska västlandet på onsdag och vara borta en månad på jobb. Först är det 11 ½ timmes bilresa, och sen en månad av...
2
Svar
20
· Visningar
1 507
Senast: Sel
·
Äldre Är det någon som har en sån som skulle kunna berätta lite om hur stort lastutrymmet är. Menar då främst i 5-stolsläget. Vi behöver få...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: indra2012
·
Äldre Är det någon som vart där? Jag och min karl funderar på att åka dit för att fira hans 40 årsdag, men jag känner ingen som vart där, vore...
Svar
15
· Visningar
1 292
Äldre Det här gör mig så himla bedrövad: http://www.sydsvenskan.se/malmo/tog-bilder-pa-vardtagare/ Gymnasielever som utbildar sig till...
Svar
8
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka